Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2019 | Η χρήση της αφήγησης στη διδασκαλία των κλασμάτων σε μαθητές Γ΄ Δημοτικού | Καϊάφα, Ιωάννα Β. | |
2019 | Η διαταραχή ελλειμματικής προσοχής: υπερκινητικότητα στα παιδιά και η σχέση της με τις βασικές κινητικές δεξιότητες | Νικολαΐδου, Θεοδώρα Λ. | |
2019 | Γλώσσα, εκπαιδευτική ηγεσία και φύλο-ανάλυση λόγου γυναικών σε υπεύθυνες θέσεις | Ματζιούρη, Αποστολία Μ. | |
2019 | Μετάβαση των μαθητών, τριών από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: θεσμικός διαχωρισμός και συνεργασία μεταξύ των δύο βαθμίδων από την οπτική των εκπαιδευτικών | Χατζηκυριάκου, Ιωάννης Α. | |
2019 | Δεξιότητες εκπαιδευτικών στην ανάπτυξη σεναρίων εκπαιδευτικής ρομποτικής: διερεύνηση και σχεδιασμός κατάλληλου πλαισίου προετοιμασίας των εκπαιδευτικών | Αναγνωστάκης, Συμεών Θ. | |
2019 | Από το παραδοσιακό παιχνίδι στο ηλεκτρονικό: κοινωνική και εκπαιδευτική προσέγγιση και αντίκτυπος στην παιδική ηλικία | Μάρκου, Δήμητρα Β. | |
2019 | Σχεδιασμός και εφαρμογή ενός διαχρονικού προγράμματος για την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση με τη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας | Κοροσίδου, Ελένη Ι. | |
2019 | Optimal finite element modeling of mechanical systems with linear and nonlinear characteristics using numerical and experimental methods | Αραϊλόπουλος, Αλέξανδρος Ν. | |
2019 | Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και κοινωνική αλλαγή: προσπάθειες, ματαιώσεις και αναθεωρήσεις στο πλαίσιο λειτουργίας του Εκπαιδευτικού Ομίλου (1910-1930) | Χαντζή, Στυλιανή Δ. | |
2018 | Η γνωσιοθεωρητική διάσταση της τέχνης με έμφαση στη μικρογλυπτική | Κυριακοπούλου, Ολυμπία Β. | |
2018 | Ο ηθικός λόγος στη ρητορική του Αριστοτέλη: διδακτική προσέγγιση στην εκπαιδευτική αγωγή και διαμεσολάβηση | Τζήμας, Γεώργιος Μ. | |
2018 | Η σοβαρότητα του χιούμορ: η εκπαιδευτική του αξιοποίηση μέσω της δημιουργικής γραφής: προτάσεις για διδακτικές εφαρμογές των limericks | Μπατσαρά, Εύα Κ. | |
2018 | Διερεύνηση τακτικών-τρόπων βελτίωσης του έργου των σχολικών συμβούλων στην Ελλάδα με τη χρήση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) | Δόκου, Μαρία Α. | |
2018 | Ενταξιακή πολιτική και δίγλωσσοι μαθητές του δημοτικού σχολείου: εμπειρική διερεύνηση ζητημάτων σε σχέση με την εκπαίδευση και τη (δι)γλωσσική ανάπτυξη μαθητών από μεταναστευτικά πλαίσια στην Κύπρο | Παντελή, Παναγιώτης Χ. | |
2018 | Διαδικασίες υποστήριξης νηπιαγωγών στο σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων φυσικής αγωγής: ο ρόλος του μέντορα | Ράπτης, Γεώργιος Ι. | |
2018 | Η "γλώσσα των νέων" ως υφολογικός πόρος όλων των ηλικιών στον λόγο τηλεοπτικών σειρών | Σαλτίδου, Θεοδώρα Π. | |
2018 | Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. για την καλλιέργεια της σκέψης στις διδακτικές πρακτικές των νηπιαγωγών υπό το πρίσμα των στοχαστικών προσεγγίσεων ορατή σκέψη και έντεχνος συλλογισμός | Μέλλιου, Κυριακή Α. | |
2018 | Η συμμετοχή των παιδιών στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία: αντιλήψεις και πρακτικές νηπιαγωγών | Αλεξίου, Βασιλική Α. | |
2018 | Απόψεις δασκάλων για τον θεσμό του σχολικού συμβούλου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα γενικής και ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης | Λίβερη-Καντερέ, Αναστασία Χ. | |
2018 | Development of novel catalytic materials through the synergy of structure and surface promoters for the abatement of nitrous oxide (Ν2Ο) | Πάπιστα, Ελένη Ι. | |