Από το παραδοσιακό παιχνίδι στο ηλεκτρονικό: κοινωνική και εκπαιδευτική προσέγγιση και αντίκτυπος στην παιδική ηλικία

Περίληψη

Η ιστορία του παιχνιδιού χάνεται στα βάθη των αιώνων. Η συγκεκριμένη έννοια είναι συνδεδεμένη με το παιδί, καθώς στη φύση του τελευταίου είναι να παίζει. Η δραστηριότητα αυτή είναι ένδειξη ψυχικής υγείας και ανάπτυξης. Μέσω αυτής το παιδί διευρύνει τη σκέψη του, μαθαίνει να αντεπεξέρχεται σε δυσκολίες, οξύνει την κρίση του, εξερευνά το χώρο γύρω του, ζει σε φανταστικούς κόσμους.Με το πέρασμα των χρόνων, ωστόσο, το παιχνίδι έχει αλλάξει μορφή και μέσα για τη διεξαγωγή του. Η σταδιακή ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει αποτυπωθεί τόσο στο είδος όσο και στη μορφή του παιχνιδιού. Δε μιλάμε πια για το παραδοσιακό παιχνίδι ή, για να ακριβολογούμε, δε μιλάμε μόνο για αυτό. Την εμφάνισή του έχει κάνει τις τελευταίες δεκαετίες και το ηλεκτρονικό παιχνίδι που στηρίζεται σε νέα και σύγχρονα μέσα και τεχνολογίες.Τα παιδιά στις μέρες μας ενέχονται στη διαδικασία του «παίζειν» με νέους όρους. Το γεγονός αυτό εισάγει νέα δεδομένα στην κοινωνικοποίησή τους αλλά και νέους ρυθμούς και τρόπους στην άθληση και ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Playing as an activity has roots that are lost in the mist of the past and it has obviously endured though time due to its spontaneous nature. It is a notion tightly intertwined with childhood, as playing is inherent in a child’s nature. This activity is an index of mental heath and development, through which children broaden their mind, learn to overcome difficulties, sharpen their judgement, explore their surroundings, immerge their selves in imaginary worlds built as their spirit and will dictates. With the evolution of time, however, playing has been changing forms and means. The development of technology has had its impact on the type and form of playing. Our focus has shifted, at least partly, from what has been defined as traditional to a broader perception of playing. The last decades have seen the appearance of new forms of playing based on contemporary electronic means developed by modern technology.Children, nowadays, have forged their own perception and reality regarding th ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/46177
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46177
ND
46177
Εναλλακτικός τίτλος
Examining from a social and educational aspect the traditional (outdoor) and the electronic (indoor) game and their effect on childhood
Συγγραφέας
Μάρκου, Δήμητρα (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Παιδαγωγική Φλώρινας. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Τσαπακίδου Αγγελική
Καλεράντε Ευαγγελία
Μπράτιτσης Θαρρενός
Κυρίδης Αργύριος
Φαχαντίδης Νικόλαος
Ζάραγκας Χαράλαμπος
Θωίδης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Παιχνίδι; Παραδοσιακό παιχνίδι; Ηλεκτρονικό παιχνίδι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
372 σ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)