Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2023 | Αυτοαξιολόγηση του μαθητή και βελτίωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Παπανθύμου, Αναστασία Η. | |
2023 | Η συμβολή της φιλοσοφίας των φυσικών επιστημών στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην εκπαίδευση ενηλίκων | Τζαμπάζη, Άννα Ζ. | |
2023 | Αξιοποίηση μη τυπικών περιβαλλόντων μάθησης για την προσέγγιση θεμάτων έρευνας αιχμής στη διδασκαλία φυσικών επιστημών | Γιαννακουδάκη, Καλλιόπη Ν. | |
2023 | Ταυτότητα των εκπαιδευτικών στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: μια αφηγηματική διερεύνηση της εμπειρίας | Γρίλλια, Παναγιώτα-Μαρία Δ. | |
2023 | Τοπικές κοινότητες, περιβαλλοντικά κινήματα και εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη: μελέτη περίπτωσης μικρής κοινότητας | Φωτιάδης, Μιχαήλ Ν. | |
2023 | Ο ρόλος της εγκεφαλικής πλευρίωσης στις παρανοήσεις των μαθητών για έννοιες της βιολογίας και η επίδραση της Μάθησης βασιζόμενης στον Εγκέφαλο (BBL) στην εννοιολογική αλλαγή και στις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις | Λαγουδάκης, Νεκτάριος Ι. | |
2023 | Προσανατολισμοί στόχων επίτευξης εφήβων μαθητών/τριών και οι σχέσεις τους με τους αντιληπτούς στόχους των εκπαιδευτικών, τη συμμετοχή και την επίδοση στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών | Καραστεργίου, Ελένη Α. | |
2023 | Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών: μία μελέτη περίπτωσης με τεχνικές έρευνας - δράσης σε τάξεις λυκείου μικτής ικανότητας | Ανυφαντή, Μαρία Σ. | |
2023 | Διαδραστικότητα και μάθηση: η ενσωμάτωση των διαγωνισμών ρομποτικής στην εκπαιδευτική διαδικασία: σχεδιασμός, υλοποίηση, αξιολόγηση | Χατζής, Δημήτριος Ε. | |
2023 | Ο ρόλος των διευθυντών/τριών στην πρόληψη κι αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού στα δημοτικά σχολεία | Κατσικάς, Απόστολος Α. | |
2023 | Αλγεβρική ανάλυση και ερμηνεία έλξης, δύναμης και επιθετικής συμπεριφοράς στη φυσική αγωγή, σε χώρους άσκησης και σε εργασιακούς οργανισμούς | Λίτσα, Μαρία Δ. | |
2023 | Δια ζώσης και εξ αποστάσεως θεατροπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε δίγλωσσους μαθητικούς πληθυσμούς: εφαρμογή μεικτής μεθοδολογίας για τον αναγνωστικό εγγραμματισμό και τη διαχείριση των μαθησιακών δυσκολίων | Μαστροθανάσης, Κωνσταντίνος Π. | |
2023 | Ανάπτυξη μαζικών ελεύθερων διαδικτυακών μαθημάτων (mooc) για μαθήματα στατιστικής μεθοδολογίας και αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων σε σχέση με τη συμμετοχή και τους προσανατολισμούς στόχων επίτευξης, σε περιβάλλον μικτής μάθησης | Τσανίδης, Χαράλαμπος Χ. | |
2023 | Υπολογιστικά υποστηριζόμενη εκπαιδευτική αξιολόγηση σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης | Τσιγάρος, Θεολόγος Ι. | |
2023 | Η ολιστική προσέγγιση του ελληνικού χορού στα πλαίσια της διδασκαλίας του σε Μαθητές/τριες Ε΄και ΣΤ΄Δημοτικού | Τοπάτση, Αναστασία Α. | |
2023 | Νέα δημόσια διοίκηση και σχολική εκπαίδευση: απόψεις των στελεχών εκπαιδευτικής διοίκησης στην Ελλάδα | Ανδρικόπουλος, Βασίλειος Π. | |
2023 | Computational thinking through programming: a conceptual model for teaching and learning computational thinking | Τίκβα, Χριστίνα Β. | |
2023 | Ο ρόλος της μετασχηματίζουσας μάθησης στον εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης: διερεύνηση του μετασχηματισμού οπτικής και των παραδοχών των προϊσταμένων του Δήμου Κομοτηνής αναφορικά με τον ρόλο τους μέσω εκπαίδευσης κατά την ενήλικη ζωή | Τσοχατζής, Αθανάσιος Γ. | |
2023 | Πειραματισμός και εκπαιδευτικές μέθοδοι στη σύγχρονη φυσική | Νάντσου, Παναγιώτα Π. | |
2023 | Μισέλ Φουκώ: γνώση και πειθαρχία στην εκπαίδευση | Παπανικολάου, Παναγιώτα Ι. | |