Ανάπτυξη μαζικών ελεύθερων διαδικτυακών μαθημάτων (mooc) για μαθήματα στατιστικής μεθοδολογίας και αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων σε σχέση με τη συμμετοχή και τους προσανατολισμούς στόχων επίτευξης, σε περιβάλλον μικτής μάθησης

Περίληψη

Η εκπαιδευτική διαδικασία με την πάροδο των ετών έχει διαφοροποιηθεί και αυτό οφείλεται στην εξέλιξη της τεχνολογίας. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατακτά συνεχώς έδαφος έναντι της διδασκαλίας στην τυπική της μορφή. Αντικείμενο της παρούσας έρευνας είναι η εφαρμογή της μικτής μάθησης, δηλαδή ο συνδυασμός της εκπαίδευσης δια ζώσης και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που στοχεύει στη βελτίωση των μαθημάτων, αξιοποιείται ένα ολοκληρωμένο σύστημα εκπαίδευσης που στοχεύει σε μια γρήγορη και αποτελεσματικότερη μαθησιακή διαδικασία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε πανεπιστημιακά μαθήματα και στο πλαίσιο της διδασκαλίας των μαθήματος «Π1902 - Εισαγωγή στη χρήση Η/Υ με εφαρμογές στις κοινωνικές επιστήμες (Ανάλυση Ερευνητικών Δεδομένων)». Για την υποστήριξη τις μικτής μάθησής δημιουργήθηκε και ενσωματώθηκε ένα mooc προκειμένου να γίνει ένας συνδυασμός με τις εβδομαδιαίες διαδικτυακές συναντήσεις καθηγητών με μαθητές, δημιουργώντας ένα μικτό σύστημα μάθησης. Προτείνοντας μια σειρά εργαλείων, προκειμένου ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

educational process has changed over the years and this is due to the development of technology. Distance education is steadily gaining ground over the traditional teaching. The objective of this research is the implementation of blended learning, that is the combination of direct education and distance education that aims to improve learnig outcomes. An integrated educational system is used which aims at a fast and more effective learning process. The research was carried out in university courses and in the context of the teaching of the course "P1902 - Introduction to the use of computers with applications in the social sciences (Research Data Analysis)". To support blended learning a mooc was created and integrated, in order to generate a combination with the weekly online meetings of teachers with students, creating a blended learning system. Proposing a range of assets to offer flexible use of the above in combination with classroom teaching, the software can and does support a w ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 5/2025)
DOI
10.12681/eadd/53831
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53831
ND
53831
Εναλλακτικός τίτλος
Development of massive free online courses (mooc) for statistical methodology courses and evaluation of learning outcomes in relation to participation and achievement goal orientations, in a blended learning environment
Συγγραφέας
Τσανίδης, Χαράλαμπος (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Σταμοβλάσης Δημήτριος
Μπίκος Κωνσταντίνος
Καραγιαννίδης Χαράλαμπος
Σαπουνίδης Θεοδόσιος
Παναγιωτίδης Παναγιώτης
Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Αρβανίτης Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Μαζικά ελεύθερα διαδικτυακά μαθήματα; Μικτή μάθηση; Θεωρία Προσανατολισμού Στόχων Επίτευξης; Ανάλυση δικτύων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.