Η ολιστική προσέγγιση του ελληνικού χορού στα πλαίσια της διδασκαλίας του σε Μαθητές/τριες Ε΄και ΣΤ΄Δημοτικού

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η σύγκριση δύο προσεγγίσεων διδασκαλίας του ελληνικού χορού, της ολιστικής προσέγγισης που αντιμετωπίζει τον χορό στην ολότητά του ως πολιτισμικό φαινόμενο και της τυπικής διδακτικής προσέγγισης, που εφαρμόζεται στην εκπαίδευση και προτείνεται με δομημένα πλάνα μαθημάτων στο Βιβλίο του Εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού. Επιμέρους στόχοι της έρευνας ήταν: α. Ο έλεγχος της εγκυρότητας και αξιοπιστίας της ελληνικής έκδοσης των ερωτηματολογίων «Motivational Climate in Physical Education Scale» και «Physical Activity Class Satisfaction Questionnaire». β. Η διερεύνηση του βαθμού εκμάθησης της κινητικής φόρμας και των θεωρητικών στοιχείων των χορών βάσει των δύο διδακτικών προσεγγίσεων. γ. Η διερεύνηση του κλίματος παρακίνησης που διαμορφώνεtry">Χώρα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the present research was to compare two approaches to teaching Greek dance, the holistic approach that treats dance in its entirety as a cultural phenomenon and the formal teaching approach, which is applied in education and is proposed with structured lesson plans in the Physical Education Teacher’s Book of the 5th and 6th Primary School. Sub-objectives of the research were: a. To test the validity and reliability of the Greek version of questionnaires "Motivational Climate in Physical Education Scale" and "Physical Activity Class Satisfaction Questionnaire". b. To investigate the degree of learning of motor skills and theoretical elements based on the two teaching approaches. c. To investigate the motivational climate created in the class during the implementation and the degree of satisfaction gained by the students from their participation in the course by applying the two teaching approaches. d. Group and gender as factors in differentiating the climate of motivation an ...