Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2020 | Αποτίμηση της εφαρμογής της μεθόδου «μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία» στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Χρήστου, Μαρία Λ. | |
2016 | Αποτίμηση της συμβολής των θεατρικών συμβάσεων στο μάθημα της ιστορίας, μέσω της εφαρμογής ενός σχεδίου έρευνας δράσης | Παπανικολάου, Γεωργία Λ. | |
2017 | Αποτίμηση του θεσμού του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου: απόψεις διατελεσάντων προέδρων του | Γούπου, Δροσιά Θ. | |
2009 | Από το δάσκαλο στον επιθεωρητή: η περίπτωση του Β. Παπαγεωργίου (1914-1949) | Γιαννόπουλος, Κωνσταντίνος Γ. | |
2023 | Από τον εμφύλιο στο μετεμφυλιακό κράτος: η περίπτωση του Υπουργού Παιδείας Κωνσταντίνου Τσάτσου (1949-1950) | Σαραϊδάρης, Θεόδωρος Γ. | |
2008 | Από τον επιθεωρητή στο σχολικό σύμβουλο: ιστορικό-κοινωνική αναδρομή και η σημερινή πραγματικότητα | Παπαβασιλείου-Πυργιωτάκη, Χρυσή Γ. | |
2019 | Από το παραδοσιακό παιχνίδι στο ηλεκτρονικό: κοινωνική και εκπαιδευτική προσέγγιση και αντίκτυπος στην παιδική ηλικία | Μάρκου, Δήμητρα Β. | |
2023 | Αποτύπωση σχέσεων και διαδράσεων σε μια πανεπιστημιακή κλινική μέσα από τη χρήση νέων τεχνολογιών: ο ρόλος της επικοινωνίας (εσωτερικής και εξωτερικής) | Γιάννου, Ευθυμία-Χαρίκλεια Η. | |
2018 | Απόψεις δασκάλων για τον θεσμό του σχολικού συμβούλου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα γενικής και ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης | Λίβερη-Καντερέ, Αναστασία Χ. | |
2016 | Απόψεις διευθυντών και εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διαχείριση σχολικών κρίσεων: θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση | Τασούλας, Βάιος Θ. | |
2021 | Απόψεις εκπαιδευτικών και μελλοντικών εκπαιδευτικών σε σχέση με τη διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στο σχολικό χώρο και την προσέγγιση της προσευχής ως στοιχείο εθνικής διαπαιδαγώγησης | Λυτσιούση, Στυλιανή Κ. | |
2008 | Απόψεις και αντιδράσεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με τη σεξουαλική αγωγή των μαθητών | Μελιτζάνη, Αναστασία Α. | |
2013 | Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και γονέων για τη συνεργασία σχολείου-οικογένειας | Ντινίδου, Χρυσάνθη Δ. | |
2021 | Απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής και πρωτοσχολικής αγωγής σχετικά με τις στρατηγικές και πρακτικές διδασκαλίας που ενισχύουν την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία | Τσιάρα, Ευθυμία Δ. | |
2018 | Απόψεις των εκπαιδευτικών των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Π.Π.Σ) της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την αξιολόγησή τους | Παπαδοπούλου, Αναστασία Α. | |
2006 | Αριστομένης Ι. Προβελέγγιος, 1850-1936: ένας πρωτοπόρος της παιδικής λογοτεχνίας | Τσατσαρώνη, Γεώργιος | |
2020 | Αρχαία Ελληνικά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: το ζητούμενο της φρονήσεως και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της επαγγελματικής ανάπτυξης των φιλολόγων | Φερεσίδη, Καλλιόπη Δ. | |
2004 | Αρχαία κωμωδία και παιδικό βιβλίο: οι διασκευές του Αριστοφάνη | Καλκάνη, Ελένη Β. | |
2012 | Αρχαιολογικό μουσείο και παιδί της σχολικής ηλικίας στην Ελλάδα: η ιστορική αναδρομή και η σύγχρονη θεσμική και θεωρητική πραγματικότητα και πρακτική, μέσα από τη μελέτη περίπτωσης του εκπαιδευτικού προγράμματος (Ταξίδια και Εμπόριο στη μινωική εποχή) του Αρχαιολογικού Μουσείου Ρεθύμνου. | Τρούλη, Σοφία Μ. | |
2008 | Αρχές και κατακλείδες στο ελληνικό λαϊκό παραμύθι | Σαραφίδου, Αικατερίνη Δ. | |