Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και γονέων για τη συνεργασία σχολείου-οικογένειας

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή έχει ως βασικό θέμα της το είδος και τους τρόπους επικοινωνίας και συνεργασίας του σύγχρονου ελληνικού σχολείου Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με τις οικογένειες των φοιτούντων μαθητών. Ταυτόχρονα, επιχειρείται η διερεύνηση της ποιότητας των σχέσεων που αναπτύσσονται ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τους γονείς των μαθητών τους. Η εμπειρική έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της διδακτορικής διατριβής είχε ως στόχο την καταγραφή των παραγόντων εκείνων που διαμορφώνουν τον σύγχρονο χαρακτήρα της επικοινωνίας και της συνεργασίας μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο πρώτο μέρος αναπτύσσεται η προβληματική της μελέτης, εξετάζεται ο ρόλος του σχολείου και του εκπαιδευτικού στη σύγχρονη κοινωνία, προσδιορίζεται εννοιολογικά ο όρος « ελληνική οικογένεια » και καταγράφεται το θεσμικό πλαίσιο της επικοινωνίας του σχολείου με την οικογένεια. Επίσης, εξετάζεται η έννοια της επικοινωνίας ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present doctoral thesis has as its key issue the nature/kind and the ways of communication and cooperation of the modern Greek primary schools with students’ families. At the same time, the thesis attempts to investigate the quality of relationship developed between teachers of primary education schools and parents of their students. The empirical research conducted in the context of the thesis was to record the factors that shape the contemporary nature of communication and cooperation between parents and primary school teachers.The first part develops the problematic of the study, examines the role of the school and education in modern society, defines the term "Greek family" and records the institutional framework of communication between school and family. It also addresses the concept of communication and ways of its application and describes the forms of cooperation between parents and teachers. Finally, it summarizes the theoretical models that have been developed to describ ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39693
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39693
ND
39693
Εναλλακτικός τίτλος
Opinions and attitudes of primary school teachers and parents on school-family collaboration
Συγγραφέας
Ντινίδου, Χρυσάνθη (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Πανταζής Σπυρίδων
Μυλωνάκου Ηρώ
Σακελλαρίου Μαρία
Βρεττός Ιωάννης
Γιώτσα Άρτεμη
Κούτρας Βασίλειος
Μπαμπάλης Θωμάς
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Επικοινωνία; Συνεργασία; Γονεϊκή εμπλοκή; Γονεϊκή συμμετοχή; Συνεκπαίδευση; Εκπαιδευτικοί; Γονείς; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
445 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)