Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2023 | Η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και η επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο στην ελλάδα: κόστος και όφελος από την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην α/θμια και β/θμια εκπαίδευση | Κατσέλη, Χρυσάνθη Γ. | |
2010 | Η ανάπτυξη του αφηγηματικού λόγου στην ελληνική ως πρώτη και ως δεύτερη γλώσσα | Σταμούλη, Σπυριδούλα Κ. | |
2020 | Η ανάπτυξη του συστήματος δια βίου μάθησης και ο ρόλος των κοινωνικών εταίρων | Γούλας, Χρήστος Π. | |
2017 | Η ανάπτυξη των αφηγηματικών δεξιοτήτων παιδιών προσχολικής ηλικίας μέσω της αναδιήγησης και της παραγωγής φανταστικών ιστοριών | Βρετουδάκη, Ελένη Γ. | |
2014 | Η ανάπτυξη των μεταμορφoλογικών ικανοτήτων παιδιών από το νηπιαγωγείο στην Β΄ τάξη δημοτικού και η σχέση τους με τη μάθηση της ανάγνωσης και της ορθογραφημένης γραφής | Γρηγοράκης, Ιωάννης Μ. | |
2019 | Η αναπτυξιακή πορεία ορθρογραφικής απόδοσης θεματικών μορφημάτων και παραγωγικών επιθημάτων από παιδιά δημοτικού: μία συγχρονική μελέτη | Ζυγούρη, Μαρία Κ. | |
2016 | Η ανατροφοδότηση κατά τη διόρθωση των λαθών του γραπτού λόγου: πεποιθήσεις και πρακτικές των φιλολόγων του γυμνασίου | Ζαρκογιάννη, Ευανθία Χ. | |
2015 | Η ανεξάρτητη διαβίωση των ατόμων με νοητική αναπηρία: μια συνδυαστική μελέτη των απόψεων των γονέων, του εκπαιδευτικού προσωπικού και των νέων με νοητική αναπηρία στην Ελλάδα | Δημητριάδου, Ιωάννα Γ. | |
2015 | Η ανίχνευση της δυσλεξίας στην ελληνική γλώσσα σε δίγλωσσους μαθητές της υποχρεωτικής εκπαίδευσης | Σανδραβέλης, Άγγελος Γ. | |
2004 | Η αντίληψη του λειτουργικού ρόλου της ανθρωπιστικής παιδείας στην τεχνική εκπαίδευση | Κοκογιάννης, Κωνσταντίνος Ε. | |
2023 | Η αξία της παιδείας κατά τον Πλούταρχο: μια συγκριτική προσέγγιση των παιδαγωγικών έργων των Ηθικών υπό το πρίσμα της σύγχρονης παιδαγωγικής | Χασαπογιάννης, Ιωάννης-Ευάγγελος Δ. | |
2014 | Η αξιολόγηση σωματικών ικανοτήτων, ποδοσφαιρικών επιδεξιοτήτων και ψυχολογικών χαρακτηριστικών μαθητών – αθλητών ποδοσφαίρου | Τρικάλης, Χρήστος Φ. | |
2020 | Η αξιολόγηση της δευτεροβάθμιας και της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα και την Αγγλία: συγκριτική, ιστορική, θεσμική και ιδεολογική προσέγγιση: περίοδος: 1974-2013 | Παντελοπούλου, Σταυρούλα Π. | |
1999 | Η αξιολόγηση της Έκθεσης στις Γενικές Εξετάσεις | Αγγελάκος, Κωνσταντίνος | |
2008 | Η αξιολόγηση της ελεύθερης γραπτής έκφρασης (έκθεσης) στα Λύκεια της Κύπρου: Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών και ακολουθούμενες στρατηγικές | Λοΐζου-Τρεμετουσιώτη, Ελένη Χ. | |
2020 | Η αξιολόγηση της ποιότητας του οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος στην Ελλάδα | Κρουσοράτη, Αικατερίνη Χ. | |
2019 | Η αξιολόγηση της συμμετοχής των γονέων στην προσχολική εκπαίδευση με σκοπό τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων στο γραμματισμό και στη φυσική δραστηριότητα | Νικολουδάκη, Ελένη Κ. | |
2007 | Η αξιολόγηση της φωνολογικής επίγνωσης στη σχολική ηλικία και η διερεύνηση της σχέσης με τις δυσκολίες χειρισμού του γραπτού λόγου | Κωτούλας, Βασίλειος | |
2011 | Η αξιολόγηση του διδακτικού έργου των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ήπειρο (1940-1980) | Χαμπηλομάτη, Παρασκευή Η. | |
2006 | Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου από τη σκοπιά διευθυντών σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Γκανάκας, Ιωάννης Γ. | |