Η αξιολόγηση της ελεύθερης γραπτής έκφρασης (έκθεσης) στα Λύκεια της Κύπρου: Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών και ακολουθούμενες στρατηγικές

Περίληψη

Η εργασία αυτή μελετά ερευνητικά το θέμα της αξιολόγησης της γραπτής έκθεσης στα Λύκεια της Κύπρου. Στόχος της είναι η ανάγκη να αντιμετωπιστούν με επιστημονικό και μεθοδικό τρόπο τα προβλήματα της αξιολόγησης της έκθεσης των μαθητών στο Λύκειο. Ως ερευνητικό υλικό χρησιμοποιήθηκαν: 1) Έξι κείμενα εκθέσεων που δόθηκαν σε ενενήντα (90) εκπαιδευτικούς που δίδασκαν σε έντεκα (11) Λύκεια για αξιολόγηση, 2) 318 κείμενα εκθέσεων μαθητών των προαναφερθέντων εκπαιδευτικών που είχαν αξιολογηθεί από τους ίδιους στις τάξεις τους με τους δικούς τους μαθητές σε ανύποπτο χρόνο. 3) Ερωτηματολόγια προς τους ίδιους εκπαιδευτικούς καθώς και σε 186 μαθητές τους. Τα βασικά συμπεράσματα μπορούν να συνοψιστούν στα ακολούθα: 1) Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές αναγνωρίζουν την αξία της αξιολόγησης της έκθεσης. 2) Υπάρχει σαφής αντιστοιχία ανάμεσα στους σκοπούς τους οποίους θέτει το Αναλυτικό Πρόγραμμα για την αξιολόγηση της έκθεσης και σ’ αυτούς που επιδιώκουν οι εκπαιδευτικοί. 3) Τα θέματα που δίνονται για α ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This research studies the subject of written composition in the High schools of Cyprus. The aim of this project is to examine methodically the problems that are related to the evaluation of written composition. As research material the followings were used: 1) Six (6) compositions which were given for evaluation to ninety (90) teachers who taught in eleven (11) High schools. 2) Three hundred and eighteen (318) compositions that the forenamed teachers evaluated in their classes together with their students, in unexpected time. 3) Questionnaires which were given to the same teachers and also to one hundred and eighty six (186) students of them. The main conclusions are summarized as follows: 1) Teachers and students recognize the value of the evaluation of written composition. 2) There is a clear correspondence between the set aims of the curriculum for the evaluation of written composition and the aims that teachers desire to achieve. 3) The subjects that were given for evaluation at th ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25178
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25178
ND
25178
Εναλλακτικός τίτλος
The evaluation of written composition in Cypriot high schools: Aspects and attitudes of teachers and students, and following strategies
Συγγραφέας
Τρεμετουσιώτη-Λοΐζου, Ελένη
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Αθανασίου Λεωνίδας
Γκότοβος Αθανάσιος
Αποστόλου Μαρία
Παπακωνσταντίνου Παναγιώτης
Πανταζής Σπυρίδων
Μαραγκουδάκη Ελένη
Αγγελάκος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Σκοποί αξιολόγησης έκθεσης; Θέματα έκθεσης; Τρόποι διόρθωσης έκθεσης; Τρόποι βαθμολόγησης έκθεσης; Σχόλια εκπαιδευτικών στις εκθέσεις; Στάση εκπαιδευτικών και μαθητών απέναντι στην αξιολόγηση; Επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα αξιολόγησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xx, 594 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)