Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Άλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Πηγαίνετε σε ένα σημείο του ευρετηρίου:
Ή πληκτρολογήστε ένα έτος:
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2022Η επίδραση μιας ψυχολογικής παρέμβασης στις σχετικές με τη χρήση ντόπιγκ αντιλήψεις αθλητών με μυϊκή δυσμορφία: ---: ---Σκούφα, Λήδα Α.
2022Η φυσική αγωγή μέσω των ομαδικών παιχνιδιών (αθλοπαιδιές) και της δραματικής τέχνης: επιδράσεις και επιρροές στην κινητική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητώνΓεροδήμος, Κωνσταντίνος Λ.
2022Η γονεϊκή εμπλοκή στην εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες: η οπτική των γονέων και εκπαιδευτικών με μεικτή μεθοδολογική προσέγγισηΕλευθεριάδου, Δήμητρα Ι.
2022Το πολιτιστικό απόθεμα της Επαρχίας Ολυμπίας από τους Προϊστορικούς έως τους Νεότερους χρόνους και η διαχείρισή του ως μοχλός βιώσιμης ανάπτυξης της περιοχήςΛιάγκουρας, Χρίστος Ά.
2022Όψεις τις δεοντικής τροπικότητας στη νομική γλώσσα και μετάφραση του Δικαίου του Ανταγωνισμού της ΕΕ: κριτική επεξεργασία και ανάλυση σώματος κειμένου στα αγγλικά και στα ελληνικάΚοζομπόλης, Σταύρος Γ.
2022Η δημοτική μουσική στις τουρκόφωνες και ελληνόφωνες μουσικές συλλογές της ύστερης οθωμανικής περιόδου: λαϊκός πολιτισμός και διακοινοτικές σχέσειςΧαλδαιάκη, Ευαγγελία Α.
2022Ελληνικοί αστικοί θρύλοι στο διαδίκτυοΝουνανάκη, Αφροδίτη-Λήδια Χ. 
2022Το πορτραίτο του παιδιού και της παιδικής ηλικίας στα σχολικά εγχειρίδια Θρησκευτικών του Δημοτικού Σχολείου Ελλάδας και ΚύπρουΜαυρομουστάκου, Ελένη Θ.
2022Περιβαλλοντικοί πόροι και σχεδιασμός στο πλαίσιο των Επιστημών της Αγωγής: η περίπτωση του νομού ΖακύνθουΛιβέρη, Άννα Δ.
2022Παραγωγή προσωπικών ψηφιακών αφηγήσεων μέσα από τη δημιουργική ανάγνωση του παρελθόντος: η συλλογή της Εθνικής Πινακοθήκης στην Κέρκυρα: μια πρόταση για τον συνδυασμό προφορικής αφήγησης, δημιουργικής γραφής και νέων τεχνολογιών με σκοπό την παραγωγή προσωπικών ψηφιακών αφηγήσεων στο μουσείο και στο σχολείοΠαπασωτηρίου, Μαρίνα Α.
2022Étude pluriméthodologique de pratiques d’enseignement-apprentissage développées et expérimentées en école primaire pour le renforcement de l’identité des élèves d’origine migranteΓάτση, Παναγιώτα Α.
2022Ο Ιερός Νιπτήρας μεταξύ ορθόδοξου λαϊκού θεατρικού δρώμενου και εκκλησιαστικής ακολουθίας: συμβολή στην Ελληνική Λαογραφία και στην Ιστορία της ΛατρείαςΛέκκου, Παντελής Κ. 
2022The museum as a medium of communication: terms, theoretical propositions and the prospects of contemporary designΧάιτας, Χαράλαμπος Ν. 
2022Από τη Realpolitik στη Machtpolitik: τα τεκμήρια στο έργο του ΘουκυδίδηΚουτσολίας, Νικόλαος Δ. 
2022Ο χαρακτήρας της εκπαίδευσης των γυναικών (γυμναστικής και μουσικής) στον αρχαίο ελληνικό κόσμοΜουρατίδου, Αικατερίνη-Αντιγόνη Ι.
2022Το παιχνίδι στα αναγνωστικά βιβλία από το 1919 ως το 1967Βλαστάρης, Κωνσταντίνος Ν.
2022Η ανάδειξη και διαχείριση του νεότερου πολιτισμού της Ζακύνθου μέσα από τα μνημεία και τα μουσεία τηςΜπουγά, Χριστίνα Π. 
2022Ανίχνευση της ικανότητας κατανόησης αναγνωσμάτων σε μαθητές που μεταβαίνουν από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: στρατηγικές και μοντέλα διδασκαλίας για την ενίσχυση και ενδυνάμωση του βαθμού αναγνωστικής κατανόησης με βάση κείμενα της νέας και της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίαςΝτούλια, Αθηνά Ε.
2022Αξιοποίηση του παιχνιδιού ως διδακτικού μέσου στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευσηΜπάνου, Μαρία Χ.
2022Ο μεταβυζαντινός Μυστράς: το μεταβαλλόμενο πρόσωπο μίας μεσαιωνικής καστροπολιτείας με επίκεντρο τον ναό του Αγίου Νικολάου: προτάσεις ανάδειξης και διαχείρισης του πολιτιστικού της αποθέματοςΠάντου, Ευαγγελία Ν.