Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2022 | Η επίδραση μιας ψυχολογικής παρέμβασης στις σχετικές με τη χρήση ντόπιγκ αντιλήψεις αθλητών με μυϊκή δυσμορφία: ---: --- | Σκούφα, Λήδα Α. | |
2022 | Η φυσική αγωγή μέσω των ομαδικών παιχνιδιών (αθλοπαιδιές) και της δραματικής τέχνης: επιδράσεις και επιρροές στην κινητική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών | Γεροδήμος, Κωνσταντίνος Λ. | |
2022 | Η γονεϊκή εμπλοκή στην εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες: η οπτική των γονέων και εκπαιδευτικών με μεικτή μεθοδολογική προσέγγιση | Ελευθεριάδου, Δήμητρα Ι. | |
2022 | Το πολιτιστικό απόθεμα της Επαρχίας Ολυμπίας από τους Προϊστορικούς έως τους Νεότερους χρόνους και η διαχείρισή του ως μοχλός βιώσιμης ανάπτυξης της περιοχής | Λιάγκουρας, Χρίστος Ά. | |
2022 | Όψεις τις δεοντικής τροπικότητας στη νομική γλώσσα και μετάφραση του Δικαίου του Ανταγωνισμού της ΕΕ: κριτική επεξεργασία και ανάλυση σώματος κειμένου στα αγγλικά και στα ελληνικά | Κοζομπόλης, Σταύρος Γ. | |
2022 | Η δημοτική μουσική στις τουρκόφωνες και ελληνόφωνες μουσικές συλλογές της ύστερης οθωμανικής περιόδου: λαϊκός πολιτισμός και διακοινοτικές σχέσεις | Χαλδαιάκη, Ευαγγελία Α. | |
2022 | Ελληνικοί αστικοί θρύλοι στο διαδίκτυο | Νουνανάκη, Αφροδίτη-Λήδια Χ. | |
2022 | Το πορτραίτο του παιδιού και της παιδικής ηλικίας στα σχολικά εγχειρίδια Θρησκευτικών του Δημοτικού Σχολείου Ελλάδας και Κύπρου | Μαυρομουστάκου, Ελένη Θ. | |
2022 | Περιβαλλοντικοί πόροι και σχεδιασμός στο πλαίσιο των Επιστημών της Αγωγής: η περίπτωση του νομού Ζακύνθου | Λιβέρη, Άννα Δ. | |
2022 | Παραγωγή προσωπικών ψηφιακών αφηγήσεων μέσα από τη δημιουργική ανάγνωση του παρελθόντος: η συλλογή της Εθνικής Πινακοθήκης στην Κέρκυρα: μια πρόταση για τον συνδυασμό προφορικής αφήγησης, δημιουργικής γραφής και νέων τεχνολογιών με σκοπό την παραγωγή προσωπικών ψηφιακών αφηγήσεων στο μουσείο και στο σχολείο | Παπασωτηρίου, Μαρίνα Α. | |
2022 | Étude pluriméthodologique de pratiques d’enseignement-apprentissage développées et expérimentées en école primaire pour le renforcement de l’identité des élèves d’origine migrante | Γάτση, Παναγιώτα Α. | |
2022 | Ο Ιερός Νιπτήρας μεταξύ ορθόδοξου λαϊκού θεατρικού δρώμενου και εκκλησιαστικής ακολουθίας: συμβολή στην Ελληνική Λαογραφία και στην Ιστορία της Λατρείας | Λέκκου, Παντελής Κ. | |
2022 | The museum as a medium of communication: terms, theoretical propositions and the prospects of contemporary design | Χάιτας, Χαράλαμπος Ν. | |
2022 | Από τη Realpolitik στη Machtpolitik: τα τεκμήρια στο έργο του Θουκυδίδη | Κουτσολίας, Νικόλαος Δ. | |
2022 | Ο χαρακτήρας της εκπαίδευσης των γυναικών (γυμναστικής και μουσικής) στον αρχαίο ελληνικό κόσμο | Μουρατίδου, Αικατερίνη-Αντιγόνη Ι. | |
2022 | Το παιχνίδι στα αναγνωστικά βιβλία από το 1919 ως το 1967 | Βλαστάρης, Κωνσταντίνος Ν. | |
2022 | Η ανάδειξη και διαχείριση του νεότερου πολιτισμού της Ζακύνθου μέσα από τα μνημεία και τα μουσεία της | Μπουγά, Χριστίνα Π. | |
2022 | Ανίχνευση της ικανότητας κατανόησης αναγνωσμάτων σε μαθητές που μεταβαίνουν από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: στρατηγικές και μοντέλα διδασκαλίας για την ενίσχυση και ενδυνάμωση του βαθμού αναγνωστικής κατανόησης με βάση κείμενα της νέας και της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας | Ντούλια, Αθηνά Ε. | |
2022 | Αξιοποίηση του παιχνιδιού ως διδακτικού μέσου στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση | Μπάνου, Μαρία Χ. | |
2022 | Ο μεταβυζαντινός Μυστράς: το μεταβαλλόμενο πρόσωπο μίας μεσαιωνικής καστροπολιτείας με επίκεντρο τον ναό του Αγίου Νικολάου: προτάσεις ανάδειξης και διαχείρισης του πολιτιστικού της αποθέματος | Πάντου, Ευαγγελία Ν. | |