Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2011 | Η αναζήτηση της ελληνικής πολιτισμικής ταυτότητας στους ποιητές της γενιάς του '30: έρευνα στο έργο του Ανδρέα Εμπειρίκου | Ρουσοπούλου, Ελένη Ά. | |
2017 | Η αναπαράσταση της γλωσσικής ποικιλότητας και η (ανα)παραγωγή της πρότυπης γλωσσικής ποικιλίας σε εγχειρίδια της γαλλικής ως ξένης γλώσσας | Αξαμπανόπουλος, Παναγιώτης Κ. | |
2023 | Η ανάπτυξη κριτικής σκέψης σε μαθητές δημοτικού σχολείου μέσω της επεξεργασίας θεμάτων ευρωπαϊκής πολιτειότητας με την αξιοποίηση της ρομποτικής, της ψηφιακής αφήγησης και των περιηγήσεων εικονικής πραγματικότητας | Ράμμος, Δημήτριος Α. | |
2018 | Η ανάπτυξη του θρησκευτικού - προσκυνηματικού τουρισμού στα νησιά του Βορείου Αιγαίου | Πουλάκη, Πανωραία Ν. | |
2015 | Η ανεξάρτητη διαβίωση των ατόμων με νοητική αναπηρία: μια συνδυαστική μελέτη των απόψεων των γονέων, του εκπαιδευτικού προσωπικού και των νέων με νοητική αναπηρία στην Ελλάδα | Δημητριάδου, Ιωάννα Γ. | |
2013 | Η ανθρωπολογία του Τριωδίου | Obancea, Dan Nicolae D. | |
2023 | Η αντίληψη και η παραγωγή των αντιθέσεων ηχηρότητας σε παιδιά με κοχλιακό εμφύτευμα | Κούπκα, Γεωργία Α. | |
2017 | Η αξιοποίηση της γλώσσας με τη συμβολή της τεχνολογίας στην ανίχνευση και εκπαίδευση ηλικιωμένων με ήπια νοητική δυσλειτουργία | Σέγκουλη, Σοφία Π. | |
2023 | Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες κατά το σχεδιασμό ηλεκτρονικών εργαλείων και υπηρεσιών παροχής πληροφοριών | Μπαλτά, Κυριακή Π. | |
2018 | Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. για την καλλιέργεια της σκέψης στις διδακτικές πρακτικές των νηπιαγωγών υπό το πρίσμα των στοχαστικών προσεγγίσεων ορατή σκέψη και έντεχνος συλλογισμός | Μέλλιου, Κυριακή Α. | |
2015 | Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε στη διδακτική της γλώσσας σε μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολία διατήρησης της προσοχής στο γνωστικό έργο | Ρήγα, Ασημίνα | |
2014 | Η αραβική μετάφραση του μεταγενέστερου ελληνικού πεζού μυθιστορήματος του Ψευδο-Καλλισθένη για τον Μέγα Αλέξανδρο | Heakal, Hassan A. | |
2023 | Η αρχαιοελληνική αγγειογραφία ως μουσειακό έκθεμα: από το βλέμμα στο νόημα | Δαμανάκη, Χριστιάνα Α. | |
2018 | Η αρχιτεκτονική πράξη ως ρητορικό επιχείρημα στη μεταπολεμική συνθήκη του ελληνικού τουρισμού: 1948 – 1963 | Αθανασίου, Αιμιλία Α. | |
2023 | Η αυτοαξιολόγηση του σχολείου ως μορφή εκπαιδευτικής διακυβέρνησης: μια κριτική ανάλυση λόγων και πολιτικών (2010-2023) | Στράτου, Χριστίνα Θ. | |
2014 | Η βιβλιοθεραπεία στην εκπαίδευση: προετοιμασία μαθητών δημοτικού σχολείου για την ένταξη παιδιών με αναπηρία | Λουάρη, Μαρίνα Α. | |
2003 | Η βιοκινητική της αναστροφής στο άλμα επί κοντώ με το σπαστό κοντάρι σε αρχάριες αθλήτριες | Κατσίκας, Φώτιος Σ. | |
2014 | Η γαλλική αλληλογραφία του Αδαμαντίου Κοραή: φιλελληνικά δίκτυα και δίκτυα εθνικής αυτογνωσίας | Γκουδίνας, Νικόλαος Ι. | |
2014 | Η γαλλόφωνη εκπαίδευση στην Ελλάδα 19ος – 20ος αιώνας: η περίπτωση του Λεοντείου Λυκείου | Βαμβίλη, Αικατερίνη Δ. | |
2022 | Η γονεϊκή εμπλοκή στην εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες: η οπτική των γονέων και εκπαιδευτικών με μεικτή μεθοδολογική προσέγγιση | Ελευθεριάδου, Δήμητρα Ι. | |