Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Education
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2014Η ανάπτυξη των μεταμορφoλογικών ικανοτήτων παιδιών από το νηπιαγωγείο στην Β΄ τάξη δημοτικού και η σχέση τους με τη μάθηση της ανάγνωσης και της ορθογραφημένης γραφήςΓρηγοράκης, Ιωάννης Μ.
2019Η αναπτυξιακή πορεία ορθρογραφικής απόδοσης θεματικών μορφημάτων και παραγωγικών επιθημάτων από παιδιά δημοτικού: μία συγχρονική μελέτηΖυγούρη, Μαρία Κ.
2016Η ανατροφοδότηση κατά τη διόρθωση των λαθών του γραπτού λόγου: πεποιθήσεις και πρακτικές των φιλολόγων του γυμνασίουΖαρκογιάννη, Ευανθία Χ.
2015Η ανεξάρτητη διαβίωση των ατόμων με νοητική αναπηρία: μια συνδυαστική μελέτη των απόψεων των γονέων, του εκπαιδευτικού προσωπικού και των νέων με νοητική αναπηρία στην ΕλλάδαΔημητριάδου, Ιωάννα Γ.
2015Η ανίχνευση της δυσλεξίας στην ελληνική γλώσσα σε δίγλωσσους μαθητές της υποχρεωτικής εκπαίδευσηςΣανδραβέλης, Άγγελος Γ.
2004Η αντίληψη του λειτουργικού ρόλου της ανθρωπιστικής παιδείας στην τεχνική εκπαίδευσηΚοκογιάννης, Κωνσταντίνος Ε.
2023Η αξία της παιδείας κατά τον Πλούταρχο: μια συγκριτική προσέγγιση των παιδαγωγικών έργων των Ηθικών υπό το πρίσμα της σύγχρονης παιδαγωγικήςΧασαπογιάννης, Ιωάννης-Ευάγγελος Δ.
2014Η αξιολόγηση σωματικών ικανοτήτων, ποδοσφαιρικών επιδεξιοτήτων και ψυχολογικών χαρακτηριστικών μαθητών – αθλητών ποδοσφαίρουΤρικάλης, Χρήστος Φ.
2020Η αξιολόγηση της δευτεροβάθμιας και της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα και την Αγγλία: συγκριτική, ιστορική, θεσμική και ιδεολογική προσέγγιση: περίοδος: 1974-2013Παντελοπούλου, Σταυρούλα Π.
1999Η αξιολόγηση της Έκθεσης στις Γενικές ΕξετάσειςΑγγελάκος, Κωνσταντίνος
2008Η αξιολόγηση της ελεύθερης γραπτής έκφρασης (έκθεσης) στα Λύκεια της Κύπρου: Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών και ακολουθούμενες στρατηγικέςΛοΐζου-Τρεμετουσιώτη, Ελένη Χ.
2020Η αξιολόγηση της ποιότητας του οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος στην ΕλλάδαΚρουσοράτη, Αικατερίνη Χ.
2019Η αξιολόγηση της συμμετοχής των γονέων στην προσχολική εκπαίδευση με σκοπό τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων στο γραμματισμό και στη φυσική δραστηριότηταΝικολουδάκη, Ελένη Κ.
2007Η αξιολόγηση της φωνολογικής επίγνωσης στη σχολική ηλικία και η διερεύνηση της σχέσης με τις δυσκολίες χειρισμού του γραπτού λόγουΚωτούλας, Βασίλειος
2011Η αξιολόγηση του διδακτικού έργου των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ήπειρο (1940-1980)Χαμπηλομάτη, Παρασκευή Η.
2006Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου από τη σκοπιά διευθυντών σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΓκανάκας, Ιωάννης Γ.
2011Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών: ιστορική διάσταση και σύγχρονες τάσειςΚηροποιού-Κουτρουμανίδου, Κωνσταντινιά Δ.
2013Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στις φυσικές επιστήμες σε επίπεδο σχολικής μονάδας: απόψεις εκπαιδευτικώνΔρακόπουλος, Θεοδόσιος Γ.
2015Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου στην ελληνική εκπαίδευση: διερεύνηση των θεσμικών μέτρων, των εκπαιδευτικών θέσεων και των επιστημονικών δεδομένων (1833-2011)Κωνσταντίνου, Ιωάννης Χ.
2016Η αξιολόγηση του σχολικού βιβλίου φυσικής αγωγής καθηγητή της Α' γυμνασίου και του μαθητή Α'+Β'+Γ' γυμνασίουΠανταζή, Διαμαντίνα Ν.