Η αξιολόγηση του σχολικού βιβλίου φυσικής αγωγής καθηγητή της Α' γυμνασίου και του μαθητή Α'+Β'+Γ' γυμνασίου

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αξιολογηθεί το βιβλίο Φυσικής Αγωγής του μαθητή του Γυμνασίου και το βιβλίο Φυσικής Αγωγής του καθηγητή της Α΄ τάξης του Γυμνασίου.Στόχοι της έρευνας είναι: Η αξιολόγηση του βιβλίου του μαθητή του Γυμνασίου από Καθηγητές Φυσικής Αγωγής, Σχολικούς Συμβούλους / Προϊσταμένους Γραφείων Φυσικής Αγωγής ως προς: α) το περιεχόμενο, β) τους στόχους, γ) την παρουσίαση- εικονογράφηση, και δ) τη δομή. Η αξιολόγηση του βιβλίου του μαθητή από τους μαθητές ως προς: α) το περιεχόμενο, β) την παιδαγωγική καταλληλότητα, γ) τη δομή και την οργάνωση, δ) την παρουσίαση και την εικονογράφηση. Η αξιολόγηση του βιβλίου του καθηγητή της Α΄ τάξης του Γυμνασίου από Καθηγητές Φυσικής Αγωγής, Σχολικούς Συμβούλους / Προϊσταμένους Γραφείων Φυσικής Αγωγής ως προς: α) το περιεχόμενο, β) τους στόχους γ) την εφαρμογή διαφόρων αντικειμένων, δ) τη δομή του, ε) τις δυσκολίες που αντιμετωπίζονται στην εφαρμογή του, και στ) στην επιμόρφωση που έλαβαν οι καθηγητές για το βιβλίο του καθηγητ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of the present study is to evaluate the Physical Education textbook for Secondary School pupils and the P.E. guide for the first year for the teachers.Objectives of the study is firstly the evaluation of the secondary pupils’ book by teachers of Physical Education, School Advisers / Heads of P.E. Offices with regard to: a) content, b) objectives, c) presentation – illustration and, d) structure. Secondly, the evaluation of the pupils’ book by the pupils themselves, with regard to: a) contents, b) pedagogical suitability, c) structure & organization, d) presentation & illustration. And thirdly, the evaluation of the first year P.E. guide for the P.E. teachers, by School Advisers / Heads of P.E. offices and the P.E. teachers themselves with regard to: a) contents, b) objectives, c) the implementation of certain athletic activities, d) structure, e) difficulties experienced in using the guide, and f) instruction given teachers on the use of the book.The following questions w ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38667
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38667
ND
38667
Εναλλακτικός τίτλος
An evaluation of the physical education textbooks for pupils in the first, second and third years of secondary school and the first year of the teachers book
Συγγραφέας
Πανταζή, Διαμαντίνα (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Μουντάκης Κωνσταντίνος
Στεργιούλας Απόστολος
Κωνσταντινάκος Παντελής
Γεωργιάδης Κωνσταντίνος
Νικηταράς Νικήτας
Τραυλός Αντώνιος
Κυπραίος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Βιβλία φυσικής αγωγής; Αξιολόγηση του περιεχομένου; Αξιολόγηση των στόχων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
414 σ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)