Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2024 | Φυσική αγωγή και η συμβολή της στην ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης και συμπεριφοράς μαθητών δημοτικού σχολείου: απόψεις εκπαιδευτικών και μαθητών | Μαντζιούκα, Αλεξάνδρα Χ. | |
2018 | Φυσική δραστηριότητα και πιθανές κινητικές δυσκολίες: η επίδρασή τους στην κοινωνική συμπεριφορά και αυτοεκτίμηση ατόμων με αυτισμό | Γκατζόγια, Δήμητρα Ν. |  |
2022 | Φυσική δραστηριότητα στο σχολείο και τον ελεύθερο χρόνο, διατροφικές συνήθειες, συνήθειες ύπνου και κοινωνικό-οικονομικά χαρακτηριστικά παιδιών δημοτικού στην περιοχή Θράκης | Δαμπουδάνη, Νίκη Α. |  |
2011 | Φυσικο-επιστημονική γνώση: ανάλυση του μετασχηματισμού της στον ελληνικό ιστοχώρο | Ματζάκος, Πέτρος Α. |  |
2014 | Φωνολογική διαβάθμιση των #CC της ΝΕ: γραμματική μοντελοποίηση και διδακτικές εφαρμογές για την ελληνική ως Γ2 | Μητσιάκη, Μαρία Ι. |  |
2001 | Φωνολογική και συντακτική ενημέρωση μαθητών προσχολικής ηλικίας ως παράγοντες πρόβλεψης της αναγνωστικής ικανότητας στην πρώτη και δεύτερη τάξη του δημοτικού σχολείου | Παπάνης, Ευστράτιος |  |
2017 | Χαρακτηριστικά και αξίες του σωφρονιστικού πληθυσμού των Ειδικών Καταστημάτων Κράτησης Νέων και παρεχόμενη εκπαίδευση | Πέτσας, Ιωάννης Α. |  |
1992 | ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙΝΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΥΛΙΚΟ. ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Τρίμη, Ελισάβετ |  |
2012 | Χαρτογραφία και εκπαίδευση: κατανόηση και αξιοποίηση δισδιάστατων και τρισδιάστατων χαρτών για την ανάπτυξη της χωρικής αντίληψης σε μαθητές Α/βάθμιας εκπαίδευσης | Αποστολοπούλου, Αικατερίνη Π. | |
2000 | Χαρτογραφία και χάρτες αφής | Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος Σ. |  |
2009 | Χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών σε παιδιά και νέους με προβλήματα ακοής | Χρονοπούλου, Αθανασία |  |
2005 | Χρήση Η/Υ και δημιουργική σκέψη. Διερεύνηση της επίδρασης που έχει η χρήση των Η/Υ στην ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης των μαθητών Δ, Ε, Στ Δημοτικού & Α Γυμνασίου | Βιτούλης, Μιχαήλ Χ. |  |
2011 | Χρήση και αποτελεσματικότητα των νέων τεχνολογιών στην αξιολόγηση της τυπικής και άτυπης μάθησης του προφορικού λόγου παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας | Τόκη, Ευγενία Ι. |  |
2016 | Χρήση οπτικών τεχνικών επίδρασης στη μαθησιακή διαδικασία - συνείδηση στην εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη: εφαρμογές στη διδακτική χημείας περιβάλλοντος | Κωτσαλάς, Ιωάννης Π. |  |
2017 | Χρήση περιβάλλοντος ψηφιακής αλληλεπίδρασης στην εκμάθηση της ανατομίας των αρτηριών του καρδιοκυκλοφορικού συστήματος του ανθρώπου | Κιουρεξίδου, Ματίνα Σ. |  |
2012 | Χρήση πληροφοριακών συστημάτων εκπαίδευσης και διοίκησης για τη βελτίωση της απόδοσης ατόμων με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες | Αθανασοπούλου, Λαμπρινή Γ. |  |
2020 | Χρήση τεχνικών εξόρυξης γνώσης στον σχεδιασμό παιχνιδοποιημένων εφαρμογών | Τατσιοπούλου, Άννα Β. |  |
2018 | Ψηφιακά εκπαιδευτικά περιβάλοντα ως μέσο ανάπτυξης δεξιοτήτων στην καλαθοσφαίριση | Αποστολάκης, Νικόλαος Ι. |  |
2017 | Ψηφιακή ανάλυση ηλεκτροεγκεφαλογραφικού σήματος (ΗΕΓ): εφαρμογές στην εκπαίδευση | Στεφανίδης, Βασίλειος Κ. |  |
2020 | Ψηφιακή βιβλιοθήκη ιατρικών απεικονίσεων | Κόλλιας, Αναστάσιος Π. |  |