Υπερμεσικά συστήματα για διδασκαλία σε μη καλώς δομημένα πεδία: από το ιεραρχικό υπερκείμενο σε προσαρμόσιμα εκπαιδευτικά συστήματα πάνω από τον παγκόσμιο ιστό

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26626
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26626
ND
26626
Εναλλακτικός τίτλος
Hypermedia systems for learning in ill structured domains: from hierarchical hypertext to adaptive educational systems on the WWW
Συγγραφέας
Παπατέρπος, Χρήστος του Μιχαήλ
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής. Εργαστήριο Πληροφορικακών Συστημάτων Υψηλών Επιδόσεων
Εξεταστική επιτροπή
Παπαθεοδώρου Θεόδωρος
Γαλλόπουλος Ευστράτιος
Λυκοθανάσης Σπυρίδων
Μπούρας Χρήστος
Ζαγούρας Χαράλαμπος
Χούστης Ηλίας
Πολυχρονόπουλος Ελευθέριος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Εκπαιδευτικά υπερμέσα; Υπερκείμενο; Μη καλώς δομημένα γνωστικά πεδία; Οντολογία; Εξελιγμένη μάθηση; Προσαρμόσιμα εκπαιδευτικά συστήματα; Θεωρία γνωστικής ευελιξίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)