Τύποι κοινωνικομαθηματικής αλληλεπίδρασης στη σχολική τάξη των μαθηματικών: η παρατήρηση μαγνητοσκοπημένης συνεργασίας και το παιχνίδι ρόλων ως περιβάλλοντα αναστοχασμού
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15654
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15654
Εναλλακτικός τίτλος
Types of sociomathematical interaction in mathematics classroom: observing videotaped sessions and playing roles as environments for students' reflection
Συγγραφέας
Χαβιάρης, Πέτρος Σάββας
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Τομέας της Διδακτικής των Θετικών Επιστημών και των Νέων Τεχνολογιών
Εξεταστική επιτροπή
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Δημητρακοπούλου Αγγελική
Παπαδόπουλος Ιωάννης
Πολεμικός Νικήτας
Καϊλα Μαρία
Κοντάκος Αναστάσιος
Σακονίδης Χαράλαμπος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Διδακτική μαθηματικών; Κοινωνική αλληλεπίδραση; Μεταδιαλογικός αναστοχασμός; Συνεργατική μάθηση; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Κλάσματα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (329 σ. ; 82 σ.), εικ.