Υπηρεσίες ειδικής αγωγής που παρέχονται σε αλλοδαπούς μαθητές

Περίληψη

Κύριος σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η αποτύπωση και μελέτη των Υπηρεσιών Ειδικής Αγωγής που Παρέχονται σε Αλλοδαπούς Μαθητές. Ειδικότερα η έρευνα εστίασε στην ύπαρξη ή μη δυσαναλογίας μεταξύ Ελλήνων και αλλοδαπών μαθητών ως προς την παραπομπή τους στα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) και την ταυτοποίησή τους σε διάφορες διαγνωστικές κατηγορίες αναπηρίας, ιδιαίτερα αυτές της Νοητικής Υστέρησης, της Δυσλεξίας και των Σύνθετων, Γνωστικών, Συναισθηματικών και Κοινωνικών Διαταραχών. Μελετήθηκαν επίσης οι πρακτικές που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. κατά την παροχή υπηρεσιών ειδικής αγωγής στους αλλοδαπούς μαθητές.H παρούσα διδακτορική μελέτη πραγματοποιήθηκε σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση (Έρευνα 1) η μελέτη βασίστηκε σε ποσοτικά στοιχεία που μας δόθηκαν από τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους άλλης εθνικότητας μαθητές πο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The main aim of this dissertation is to study The Provision of Special Education Services to Immigrant students in Greece. Specifically, the study focused on the question of disproportionality between Greek and immigrant students as to their referral to KEDDYs (Centers of Differentiated Diagnosis, Diagnosis and Support) as well as to their identification in different disability categories such as mental retardation (or intellectual disability), dyslexia, and “complex cognitive, emotional and social disorders”. Furthermore, we studied the practices of special education teachers (SETS) and individual members of multidisciplinary teams of KEDDYs regarding the provision of special education services to immigrant students.Our research was conducted in two stages. In the first stage (Study 1) we analyzed quantitative data delivered by KEDDYs and the Hellenic Statistical Authority (ELSTAT) for both Greek and immigrant students over the period 2003-2013.In the second stage (Study 2)we investig ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/35971
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35971
ND
35971
Εναλλακτικός τίτλος
The provision of special education services to immigrant students in Greece
Συγγραφέας
Ζουγανέλη, Άννα του Νικόλαος
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Παιδαγωγική Φλώρινας. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Αναστασίου Δημήτριος
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Μιχαήλ Δόμνα
Γενά Αγγελική
Πνευματικός Δημήτριος
Κουρκούτας Ηλίας
Σούλης Σπυρίδων
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Δυσαναλογία; Αλλοδαποί μαθητές; Ειδική αγωγή; ΚΕΔΔΥ; Εκπαιδευτικοί ειδικης αγωγής; Τμήματα Ένταξης; Παράλληλη στήριξη; Ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
233 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)