Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2019 | Ικανότητα ανίχνευσης παιδιών με αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού από δασκάλους, καθηγητές φυσικής αγωγής και νηπιαγωγούς με τη χρήση της λίστας παρατήρησης της δέσμης κινητικής αξιολόγησης MABC-2 | Δημητροπούλου, Δήμητρα Α. | |
2014 | Ικανότητες απόδοσης των ηγετών εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και συσχέτισή τους με χαρακτηρολογικές παραμέτρους | Αναστασίου, Αδάμος Α. | |
2007 | Ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης και αγορά εργασίας 1993-2003: μια εμπειρική έρευνα στο Νομό Αχαΐας | Γεωργιάδης, Δημήτριος Θ. | |
2012 | Ιστορία και εκπαίδευση ενηλίκων: τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας και η προσέγγιση του κοινωνικού και ιστορικού γραμματισμού | Σακκά, Βασιλική Ζ. | |
2012 | Ιστορία και πολιτισμός: ξυλογλυπτική και ξυλογλύπτες στην ελληνική Θράκη από το 1930 έως το 2011: πρωτογενές υλικό και αξιοποίηση στην εκπαίδευση | Ελευθερίου, Πιπίνη Ε. | |
2013 | Ιστορία και προσχολή αγωγή: από τα αναλυτικά προγράμματα στις εκπαιδευτικές εφαρμογές | Φαρδή, Κυριακή Κ. | |
2014 | Ιστορία του τουρκικού εκπαιδευτικού συστήματος και απόψεις των πανεπιστημιακών για τη διδασκαλία της ιστορίας: ιδεολογία και κριτική | Φιλιππίδου, Ελένη Γ. | |
2002 | Ιστορικά γεγονότα και ιδεολογήματα κατά τη διδασκαλία της ιστορίας στη δεκαετία 1950-1960 στο δημοτικό: ερευνητικές προσεγγίσεις | Εμμανουηλίδου, Ευμορφία Χ. | |
2023 | Ιστορικά επιστημονικά όργανα και πειράματα στην Μεγάλη Σχολή του Γένους | Λάζος, Παναγιώτης Γ. | |
2023 | Ιστορικά μοντέλα για το γονίδιο και τη γονιδιακή λειτουργία στις αντιλήψεις μαθητριών/τών και εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Τσόπογλου-Γκίνα, Δέσποινα Σ. | |
2015 | Ιστορική εκπαίδευση στο σχολείο και το μουσείο: έκφραση ιστορικής σκέψης μαθητών 13 και 16 ετών σε μουσειακό και σχολικό περιβάλλον | Κουσερή, Γεωργία Λ. | |
2021 | Ιστορική εξέλιξη της αξιοποίησης της τεχνολογίας στα ΕΠΑΛ (ΤΕΕ): εκπαιδευτικά λογισμικά αξιολόγηση χρήσης τους | Κοσμίδης, Ιορδάνης Δ. | |
2004 | Ιστορική θεώρηση και συγκριτική προσέγγιση των αναλυτικών προγραμμάτων της μέσης γενικής και μέσης τεχνικής εκπαίδευσης: 1950-1977 | Φωτεινός, Δημήτριος | |
2018 | Ιστορική και διδακτική προσέγγιση του φαινομένου των παλιρροιών | Σπηλιόπουλος, Γρηγόριος Δ. | |
2007 | Ιστορική και εννοιολογική μελέτη της ανάπτυξης της ηλεκτρομαγνητικής θεωρίας και εφαρμογές στη διδασκαλία του ηλεκτρομαγνητισμού | Πιπιλιαγκοπούλου-Βατάκα, Ανδριάνα Ο. | |
2018 | Ιστορική παιδεία και εθνική διαπαιδαγώγηση: αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών για το μάθημα της Ιστορίας | Χριστόπουλος, Γεώργιος Π. | |
2005 | Ιστορική σκέψη και ενσυναίσθηση των μαθητών της Α'βάθμιας και της Β'βάθμιας εκπαίδευσης στην ιστορία | Κουργιαντάκης, Χαράλαμπος Σ. | |
2019 | Ιστορική συγκυρία, εκπαιδευτική και δικαστική πραγματικότητα στη βόρεια και δυτική Πελοπόννησο την περίοδο 1941-1949 μέσα από αρχειακά (εκπαιδευτικά και δικαστικά) έγγραφα | Κοκκινάκη, Δήμητρα Ι. | |
2019 | Ιστορικός γραμματισμός και σχολική Ιστορία: διδασκαλία με εστίαση στις δομικές ιστορικές έννοιες | Καραμανώλη, Ελένη Χ. | |
2021 | Ιχνηγραφώντας τις κειμενικές διαδρομές στη διαπραγμάτευση κοινωνικών ταυτοτήτων: από τη βιογραφία στο σενάριο και οι παιδαγωγικές τους συνεπαγωγές | Ντανόπουλος, Δημήτριος Κ. | |