Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2014 | Η αξιοποίηση εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων με έμφαση στη μουσειοπαιδαγωγική για την καλλιέργεια των στάσεων των μαθητών δημοτικών σχολείων αναφορικά με την πολιτιστική κληρονομιά | Παναγιωτοπούλου, Πολυξένη Χ. | |
2020 | Η αξιοποίηση της δυναμικής της ομάδας στην εξ αποστάσεως συνεργατική μάθηση | Νιάρη, Μαρία Ι. | |
2000 | Η αξιοποίηση της θεωρίας van Hiele στη διδασκαλία της γεωμετρίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση με τη βοήθεια υπολογιστή | Ζαρανής, Νικόλαος Ε. | |
2013 | Η αξιοποίηση της «Οπτικής Γραμματικής» στη διδασκαλία της παραγωγής πολυτροπικών-πληροφοριακών κειμένων σε μαθητές/τριες Στ΄τάξης του δημοτικού σχολείου: μια κοινωνική - σημειωτική προσέγγιση | Μακρή, Δήμητρα Γ. | |
2024 | Η αξιοποίηση της συνδυασμένης μάθησης στη θρησκευτική αγωγή με αρωγό τις τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Καρακωσταντάκη, Ευαγγελία Ε. | |
2022 | Η αξιοποίηση του animation και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην διαμόρφωση οδηγών προγραμμάτων χρηματοδότησης στον τομέα του πολιτισμού-οπτικοακουστικά μέσα | Τριβέλλα, Λαμπρινή Γ. | |
2020 | Η αξιοποίηση του κινηματογράφου στη διδασκαλία και μάθηση της ιστορίας | Στάμος, Νικόλαος Α. | |
2020 | Η αξιοποίηση του ψηφιακού παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος του στην ανάπτυξη γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών: διερεύνηση απόψεων παιδιών και εκπαιδευτικών | Κουγιουμτζίδου, Ελένη Χ. | |
2023 | Η αξιοποίηση των drones στην εκπαίδευση στο πλαίσιο της κινητής μάθησης και STEM εκπαίδευσης | Σιβένας, Τρύφων Ι. | |
2019 | Η αξιοποίηση των αναλογιών όπως αναφαίνονται στις κοινωνικές αναπαραστάσεις και η εξέλιξή τους για τη δόμηση της ιστορικής σκέψης από μαθητές της τελευταίας τάξης της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Καραγιάννη, Ελένη Γ. | |
2005 | Η αξιοποίηση των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία της ιστορίας | Αλεξανδράτος, Γεώργιος Φ. | |
2009 | Η αξιοποίηση των μηνυμάτων των τηλεοπτικών διαφημίσεων για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών προσχολικής ηλικίας | Γουλή, Χρυσάνθη Κ. | |
2015 | Η αξιοποίηση των προαντιλήψεων των μαθητών και η πρόκληση γνωστικής σύγκρουσης στη διαδικασία εννοιολογικής αλλαγής, για τη διδασκαλία της φυσικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Μαστρογιάννης, Ιάκωβος Ν. | |
2005 | Η αξιοποίηση των σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική πράξη: εφαρμογές στη διδασκαλία του μαθήματος της ιστορίας στο γυμνάσιο και στο λύκειο | Ευσταθίου, Μαρία Χ. | |
2017 | Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών από μετάφραση: στάσεις και αντιλήψεις φιλολόγων | Λούμος, Ηλίας Π. | |
2011 | Η αποδοτικότητα των επενδύσεων στην εκπαίδευση και ο ανθρώπινος παράγοντας: το φαινόμενο της υπερεκπαίδευσης στην Ελλάδα | Χωματά, Χριστίνα Β. | |
2000 | Η αποδοτικότητα των επενδύσεων στην τριτοβάθμια τεχνολογική εκπαίδευση | Τσαμαδιάς, Κωνσταντίνος Π. | |
2011 | Η αποκλίνουσα συμπεριφορά σε συνάρτηση με την λογική των επιδόσεων στο υπαρκτό σχολείο | Ακριώτης, Αντώνιος Ι. | |
2016 | Η αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης σε σχέση με την αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στο έργο τους: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση | Τσακιρίδου, Δόμνα Θ. | |
2016 | Η αποτελεσματικότητα ενός εμπλουτισμένου - βασισμένου στην τεχνολογία περιβάλλοντος μάθησης | Γιαννούση, Μαρία Α. | |