Η αξιοποίηση της θεωρίας van Hiele στη διδασκαλία της γεωμετρίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση με τη βοήθεια υπολογιστή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/22276
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/22276
ND
22276
Εναλλακτικός τίτλος
The primary and secondary schools student's development of geometric through during instruction base on a van Hiele model and using computer software as a toul
Συγγραφέας
Ζαρανής, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Εμμανουήλ)
Ημερομηνία
2000
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Ντζιαχρήστος Ευάγγελος
Ράπτης Αριστοτέλης
Ρασσιάς Ιωάννης
Τριλιανός Θανάσης
Αρτίκης Θεόδωρος
Βουδούρη Αγγελική
Κολέζα Ευγενία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Γεωμετρία; Υπολογιστές; Εκπαίδευση; Διδασκαλία; Μαθηματικά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
284 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)