Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2018 | Ο ρόλος του διαδικτύου ως μέσου άρσης του κοινωνικού αποκλεισμού σε παιδιά με αναπηρία ηλικίας 13-18 ετών: μια μεθοδολογική εμπειρική διαδικτυακή έρευνα, προοπτικές και περιορισμοί | Νεοκοσμίδου, Παναγιώτα Τ. | |
2019 | Ο ρόλος του διευθυντή-ηγέτη στο "Νέο Σχολείο" και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής για ένα αποτελεσματικό σχολειό | Δεληγιαννίδου, Τζένη Σ. | |
2005 | Ο ρόλος του διευθυντή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Κύπρου από τη σκοπιά της αυτοαντίληψης και της ετεροαντίληψης | Ευθυμίου, Γεώργιος | |
2019 | Ο ρόλος του Διευθυντή σχολικής μονάδας στη διαχείριση της σχολικής αυτονομίας, ως προϋπόθεση για την ανάπτυξη ενός δημιουργικού και καινοτόμου σχολικού κλίματος - περιβάλλοντος | Βρόντου, Αθηνά Α. | |
2022 | Ο ρόλος του εικονογραφημένου βιβλίου χωρίς λέξεις στη διερεύνηση και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των παιδιών | Μηκέ, Παναγιώτα Ι. | |
2016 | Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων και η σχέση του με τους εκπαιδευόμενους: η περίπτωση του εναλλακτικού σχολείου ενηλίκων του ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ | Δεληγιάννης, Δημήτριος Ι. | |
2022 | Ο ρόλος του θεατρικού παιχνιδιού στον αυτοπροσδιορισμό των ατόμων με αναπηρία όρασης | Θυμάκης, Παρασκευάς Ι. | |
2014 | Ο ρόλος του καθηγητή - συμβούλου και η ανάπτυξη μηχανισμού υποστήριξής του σε περιβάλλον συνεργατικής μάθησης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση | Παπαδημητρίου, Σοφία Θ. | |
2021 | Ο ρόλος του πλαισίου της οικογένειας και των γονιών στη μάθηση των μαθηματικών: μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την ενασχόληση των γονέων και οι επιπτώσεις αυτής | Τσουρέλη, Δήμητρα Ε. | |
2005 | Ο ρόλος του συνδικαλισμού των δασκάλων στις εκπαιδευτικές μεταρυθμίσεις και στη διαμόρφωση των εκπαιδευτικών τους θεμάτων (1922-1967) | Δήμου, Αγγελική Ι. | |
2014 | Ο ρόλος του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού στις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές των μαθητών: από το θεσμικό λόγο στην εκπαιδευτική πρακτική | Λογιώτης, Γεώργιος Ν. | |
2011 | Ο ρόλος του φύλου (εκπαιδευτικού και μαθητή) στην εκπαιδευτική διαδικασία: η οπτική των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Χαμπίδης, Θεόδωρος Ι. | |
2013 | Ο ρόλος του χώρου στην προσχολική και σχολική εκπαίδευση και η συμβολή του στη διαμόρφωση της ταυτότητας τόπου του παιδιού | Αποστόλου, Σεβαστή Α. | |
2010 | Ο ρόλος των αναπαραστάσεων στην κατανόηση των μαθηματικών εννοιών που εμφανίζονται σε φαινόμενα του φυσικού κόσμου μέσα από περιβάλλοντα ΤΠΕ | Γεωργόπουλος, Κωνσταντίνος Χ. | |
2004 | Ο ρόλος των απτικών και οπτικών εμπειριών και η συμβολή των εποπτικών μέσων διδασκαλίας στη συγκρότηση της μαθηματικής έννοιας της γραμμικής συνάρτησης | Κουσίδης, Δημήτριος Γ. | |
2016 | Ο ρόλος των αρμόδιων φορέων στη διαδικασία εφαρμογής και λειτουργίας των τάξεων υποδοχής και των φροντιστηριακών τμημάτων στο δημοτικό σχολείο | Ζάχου, Ελένη Ι. | |
2020 | Ο ρόλος των διαπροσωπικών σχέσεων εκπαιδευτικού - διευθυντή στη δημιουργία θετικού σχολικού κλίματος | Δημητρόπουλος, Νίκος Δ. | |
2023 | Ο ρόλος των διευθυντών/τριών στην πρόληψη κι αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού στα δημοτικά σχολεία | Κατσικάς, Απόστολος Α. | |
2020 | Ο ρόλος των εθνικών προσχολικών αναλυτικών προγραμμάτων για την εκπαίδευση κριτικά σκεπτόμενων ενεργών πολιτών: οι περιπτώσεις της Ελλάδας, Γαλλίας, Γερμανίας, Σουηδίας και Φινλανδίας | Μαργαρίτη, Αδαμαντία Α. | |
2011 | Ο ρόλος των εικόνων στα σχολικά εγχειρίδια | Λεμονή, Πανωραία Γ. | |