Ο ρόλος των απτικών και οπτικών εμπειριών και η συμβολή των εποπτικών μέσων διδασκαλίας στη συγκρότηση της μαθηματικής έννοιας της γραμμικής συνάρτησης
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14955
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14955
Εναλλακτικός τίτλος
The role of manigulative and visual experiences and the contribution of the teaching materials to the formation of the mathematical concept in the linear function
Συγγραφέας
Κουσίδης, Δημήτριος Γεώργιος
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Θετικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών
Εξεταστική επιτροπή
ΧΑΣΑΠΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Κουμαράς Παναγιώτης
Πανταζής Παύλος
Τρέσσου Ευαγγελία
Χαλάτσης Αθανάσιος
Ψύλλος Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Μάθηση μαθηματικών; Διδακτικό υλικό; Μαθηματικές έννοιες; Γραμμική συνάρτηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
316 σ.