Ο ρόλος του καθηγητή - συμβούλου και η ανάπτυξη μηχανισμού υποστήριξής του σε περιβάλλον συνεργατικής μάθησης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Περίληψη

Ο διδάσκων αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα βελτίωσης της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης. Ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό επιστημόνων και ακαδημαϊκών που αποτελούν το διδακτικό προσωπικό των Ανοικτών Πανεπιστημίων προέρχεται από τη συμβατική εκπαίδευση. Διαθέτει μεγάλη διδακτική εμπειρία στο επιστημονικό του πεδίο, αλλά στερείται εμπειρίας και ενημέρωσης σε ζητήματα μεθοδολογίας της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (εξΑΕ), της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, καθώς και της οργάνωσης και λειτουργίας των Ανοικτών Πανεπιστημίων. Κατά τη διάρκεια της διατριβής διερευνήθηκε ο ρόλος του διδάσκοντα στην εξΑΕ και οι συνιστώσες της επαγγελματικής του ανάπτυξης εστιάζοντας στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Η ομάδα των μελετών περίπτωσης στα Ανοικτά Πανεπιστήμια προσφέρει στη διατριβή, τη διεθνή εμπειρία σχετικά με τον ρόλο του διδάσκοντα στην εξΑΕ και τις μεθόδους της επαγγελματικής του ανάπτυξης.Η διατριβή παρουσιάζει τις παραμέτρους, τις πολλαπλές διαστάσεις και τις αντίστοιχες δεξιότη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The teacher is the key factor for improving the quality and efficiency of education. A fairly large percentage of scientists, the academic staff, derived from the conventional education. They have extensive expertise in their scientific field; however they lack experience and information on methodological issues on distance education (DE) and also the organization and operation in Open Universities.The thesis explores the role of the tutor-counselor in distance education and also the components for his professional development focusing on the Hellenic Open University (HOU). Case studies in five Open & DE Universities unfold the international experience regarding the role of the tutor-counselor in DE and the methods used for his professional development.The literature review displays the parameters, the numerous dimensions, the corresponding skills, and furthermore the models for the tutor-counselor’s role. First the cognitive field, the fundamentals, the generations of DE based on the ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38040
ND
38040
Εναλλακτικός τίτλος
The role of tutor-counselor and the development of his supporting mechanism in a collaboratiive learning environment in distance education
Συγγραφέας
Παπαδημητρίου, Σοφία Θεόδωρος
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Λιοναράκης Αντώνιος
Κόκκος Αλέξιος
Αναστασιάδης Παναγιώτη
Χατζηνικήτα Βασιλεία
Λεοντίδου Τριανταφυλλιά
Θεολόγου Κωνσταντίνος
Μεϊμάρης Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Καθηγητής σύμβουλος; Εξ αποστάσεως εκπαίδευση; Εκπαίδευση ενηλίκων; Ανοικτά πανεπιστήμια; Επαγγελματική ανάπτυξη; Οδηγός αποτελεσματικής διδασκαλίας; Συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης; Ανοικτοί εκπαιδευτικοί πόροι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
572 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.