Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2015 | Νέες στρατηγικές της διδασκαλίας των (μαθηματικών) κλασμάτων σε παιδιά της ΣΤ΄ δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες μέσω του εικονικού μαθησιακού περιβάλλοντος των νέων τεχνολογιών της πληροφορικής και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) | Πολύδωρος, Γεώργιος Β. | |
2011 | Νέες τεχνολογίες και διαπολιτισμική εκπαίδευση | Μαυρομμάτη, Μαρία Ν. | |
2014 | Νέες τεχνολογίες και εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες: ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η αξιολόγηση μιας διδακτικής ακολουθίας για φαινόμενα που συνδέονται με τις σχετικές κινήσεις ήλιου-γης-σελήνης, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Σταράκης, Ιωάννης Μ. | |
2015 | Νέες τεχνολογίες και μαθησιακός τύπος φοιτητών/τριών στη νοσηλευτική επιστήμη | Χριστοδούλου, Ελένη Γ. | |
2020 | Νέες τεχνολογίες στη διαπολιτισμική εκπαίδευση | Χατζηαγαπίου, Ανδρέας Ν. | |
2013 | Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση των φυσικών επιστημών: διδασκαλία της πολυπλοκότητας στα οικοσυστήματα | Γκιόλμας, Αριστοτέλης Σ. | |
1998 | ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΜΑΘΗΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ | Κωνσταντοπούλου, Δέσποινα | |
2015 | Νέοι ορίζοντες στις ελληνικές λαογραφικές σπουδές: το διαδίκτυο ως πεδίο παραγωγής, διάδοσης και εκπαιδευτικής αξιοποίησης του λαϊκού πολιτισμού | Φουλίδη, Ξανθίππη Ε. | |
2016 | Νέο Σχολείο: η νέα διάσταση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας στην υπηρεσία της εκπαίδευσης και η καθιέρωση της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας | Τριανταφύλλου, Ευπραξία Α. | |
2005 | Νεοφώτιστοι Φλώρινας - Θεωρητικές απαρχές και αποτελέσματα μιας παρέμβασης | Γκουτζαμάνης, Βασίλειος Α. | |
2020 | Νευρογνωστικοί υποτύποι της αναπτυξιακής δυσλεξίας | Χαλμπέ, Μαρία Α. | |
2022 | Νευροψυχολογική διερεύνηση εφήβων με εθισμό στο διαδίκτυο: ο ρόλος της εκπαίδευσης | Φώτης, Απόστολος Ι. | |
2000 | Νευροψυχολογική προσέγγιση της μαθηματικής ικανότητας και της δυσλειτουργίας της στο παιδί | Ζαμπεθάνης, Βάιος Α. | |
2000 | Νευροψυχολογικοί παράγοντες που επηρεάζουν την εκμάθηση μητρικής και ξένης γλώσσας | Ανδρέου, Γεωργία Δ. | |
2021 | Νοεροί υπολογισμοί και μαθηματικός διάλογος: η επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης | Συμεωνίδης, Νικόλαος Κ. | |
2010 | Νόημα ζωής και κατάθλιψη: η σχέση τους με την προσαρμογή στη σωματική δυσλειτουργία και τις αξίες σε άτομα με σωματικές δυσλειτουργίες | Ψαρρά, Ευαγγελία | |
2016 | Νοήματα σχετικά με την έννοια της καμπυλότητας στο χώρο που αναπτύσσουν μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και φοιτητές μαθηματικών με τη χρήση εργαλείων ψηφιακής τεχνολογίας | Ζάντζος, Ιωάννης Ε. | |
2022 | Ο αθέατος χαρακτήρας της ειδικής μαθησιακής αναπηρίας: διερεύνηση των προκλήσεων και προοπτικών φοίτησης σε ένα παιδαγωγικό τμήμα πανεπιστημιακής εκπαίδευσης | Μούσουρα, Τατιανή Δ. | |
2021 | Ο βαθμός ετοιμότητας των εκπαιδευτικών για αλλαγή: διερεύνηση των αντιλήψεων απέναντι στην αξιολόγηση με τη μέθοδο των μικρο-ομάδων εστίασης | Τσιουπλή, Ευγενία Λ. | |
2005 | Ο Βασίλης Ρώτας ( 1889 - 1977 ) και η συμβολή του στη λογοτεχνία για παιδιά και εφήβους | Καραγιάννης, Αθανάσιος Ν. | |