Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2018 | Το φαινόμενο του βίαιου εκφοβισμού σε σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες: εμπειρική μελέτη σε μαθητές παιδικής και εφηβικής ηλικίας | Δούμα, Ειρήνη Θ. | |
2006 | Το φαινόμενο του εκφοβισμού στο δημοτικό σχολείο | Κατσιγιάννη, Βικτωρία Λ. | |
2022 | Το φαινόμενο του εκφοβισμού στο πλαίσιο του σχολικού πολυπολιτισμικού περιβάλλοντος | Καλάκου, Παναγιώτα Ν. | |
2022 | Το φλαμένκο ως πηγή έμπνευσης και δημιουργίας στην ισπανική μουσική για πιάνο: προτεινόμενη διδακτική μεθοδολογία για μια συλλογή δεκάξι κομματιών από τον 18ο αιώνα μέχρι και τον 20ο | Τσιαϊρας, Μιχαήλ Γ. | |
2020 | Το φοιτητικό κίνημα της Θεσσαλονίκης στο μετεμφυλιακό κράτος, 1950-1967: συγκρότηση, αιτήματα, συλλογική δράση | Τζήκα, Θεοδώρα Χ. | |
1995 | ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ. (ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ 1970-1990) | Τζαφεροπούλου, Μαρία-Μάγδα | |
2012 | Το ψηφιακό σχολείο στην κοινωνία της πληροφορίας: μια συστημική έρευνα σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα κίνητρα χρήσης του διαδικτύου και των παραγόντων εθισμού σε αυτό, με την αξιοποίηση των διεπιστημονικών πεδίων της κοινωνικής πληροφορικής και της γνωσιακής επιστήμης | Ευθυμιόπουλος, Αχιλλέας Ε. | |
2016 | Το ψυχοκοινωνικό και συναισθηματικό προφίλ των Ελλήνων μαθητών γυμνασίου που εμπλέκονται σε περιστατικά κυβερνο-εκφοβισμού (cyber-bullying) και παραδοσιακού εκφοβισμού: συγκριτική μελέτη. | Αντωνιάδου, Ναυσικά Ε. | |
2014 | Το ψυχοκοινωνικό κλίμα της τάξης, η διαπροσωπική συμπεριφορά του εκπαιδευτικού και η σχέση τους με την επίδοση και τις στάσεις μαθητών δημοτικού σχολείου στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά: ο ρόλος της αυτεπάρκειας και των στόχων επίτευξης | Χαραλάμπους, Κυριάκος Σ. | |
2016 | Τρισδιάστατοι δυνητικοί κόσμοι ως περιβάλλοντα βιωματικής και συνεργατικής μάθησης | Κωνσταντίνου, Νικόλαος Β. | |
2011 | Τρόποι μάθησης και προσωπικότητα: διερεύνηση της μεταξύ τους σχέσης | Ζενάκου, Ελένη Α. | |
2018 | Τύποι εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικών συστημάτων στο σινεμά: ανάλυση των σημαντικότερων school movies της παγκόσμιας κινηματογραφικής παραγωγής | Αλέτρας, Νικόλαος Δ. | |
2006 | Τύποι κοινωνικομαθηματικής αλληλεπίδρασης στη σχολική τάξη των μαθηματικών: η παρατήρηση μαγνητοσκοπημένης συνεργασίας και το παιχνίδι ρόλων ως περιβάλλοντα αναστοχασμού | Χαβιάρης, Πέτρος Σ. | |
2021 | Υπερεθνικές πολιτικές γλωσσικού γραμματισμού και εθνικά αναλυτικά προγράμματα για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: πραγματώσεις τους και ρυθμιστικός λόγος σε σχολεία υποβαθμισμένων αστικών περιοχών | Κουτσιούρη, Σοφία Ι. | |
2003 | Υπερμεσικά συστήματα για διδασκαλία σε μη καλώς δομημένα πεδία: από το ιεραρχικό υπερκείμενο σε προσαρμόσιμα εκπαιδευτικά συστήματα πάνω από τον παγκόσμιο ιστό | Παπατέρπος, Χρήστος Μ. | |
2015 | Υπηρεσίες ειδικής αγωγής που παρέχονται σε αλλοδαπούς μαθητές | Ζουγανέλη, Άννα Ν. | |
2012 | Υποκειμενικές διδακτικές θεωρίες εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Θεοδώρου, Αθανάσιος Τ. | |
2009 | Υποκειμενοποίηση και υποκειμενικότητα ως αποτέλεσμα διαμεσολαβητικών διαδικασιών σε συνθήκες μετανάστευσης: μια ερευνητική προσέγγιση σε γηγενείς μαθητές και σε μαθητές πολιτισμικά διαφορετικών ομάδων σε Ελλάδα και Κύπρο | Κυπριανού, Δέσπω | |
2023 | Υπολογιστικά υποστηριζόμενη εκπαιδευτική αξιολόγηση σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης | Τσιγάρος, Θεολόγος Ι. | |
2011 | Υπολογιστική επεξεργασία της αλλομορφίας στην παραγωγή λέξεων της ελληνικής | Καρασίμος, Αθανάσιος Ν. | |