Έρευνα αγοράς και συμπεριφορά καταναλωτή ως προς το κρέας κοτόπουλου

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή προσπάθησε να δώσει μία ολοκληρωμένη θεώρηση των διαφόρων παραγόντων που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς το κρέας κοτόπουλου. Ειδικότερα, επικεντρώθηκε στη μελέτη των στάσεων και των αντιλήψεων των καταναλωτών απέναντι στο κρέας κοτόπουλου, προσπάθησε να εντοπίσει τις αγοραστικές τους συνήθειες, καθώς και να διερευνήσει τα διαφορετικά προφίλ των καταναλωτών, που μπορούν να δημιουργηθούν σύμφωνα με τον τρόπο ζωής τους ως προς τα τρόφιμα (FRL), αλλά και σύμφωνα με των διατροφικές τους ανησυχίες ως προς την υγειονομική κρίση, της πανδημίας COVID-19. Ακόμη, η διατριβή, προσπάθησε μέσω του μοντέλου πρόβλεψης της συμπεριφοράς, TPB, να προσδιορίσει το επίπεδο συμμετοχής των βασικών παραμέτρων επιρροής στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, αλλά και να αξιολογήσει τη σημαντικότητα των παραγόντων αυτών, στις διάφορες σχηματιζόμενες ομάδες των καταναλωτών, FRL. Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, εφαρμόστηκε τόσο η ποιοτική όσο και η ποσο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis has tried to give a comprehensive view of the various factors that influence the purchasing behavior of consumers with regard to chicken meat. In particular, it focused on the study of consumers' attitudes and perceptions towards chicken meat. It tried to identify their purchasing habits, as well as to investigate the different profiles of consumers that can be created according to their food lifestyle (FRL), but also according to their nutritional concerns regarding to the health crisis, of the COVID-19 pandemic. In addition, the thesis, tried, through the behavioral prediction model, TPB, to determine the level of participation of the main parameters of influence on the purchasing behavior of consumers, but also to evaluate the importance of these factors, in the various formed groups of consumers, FRL. In order to achieve the above objectives, both qualitative and quantitative research were applied. Moreover, an extensive literature review was carried out, genera ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51987
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51987
ND
51987
Εναλλακτικός τίτλος
Market research and consumer behaviour towards chicken meat
Συγγραφέας
Σταματοπούλου, Μαρίνα (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Γεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος. Τμήμα Γεωπονίας. Τομέας Αγροτικής Οικονομίας
Εξεταστική επιτροπή
Τζίμητρα- Καλογιάννη Ειρήνη
Παπαδάκη-Κλαυδιανού Αφροδίτη
Τσακιρίδου Ευθυμία
Μπουρνάρης Θωμάς
Μπουτσούκη Χριστίνα
Θεοδοσίου Γεώργιος
Ράπτου Ελένη
Επιστημονικό πεδίο
Γεωπονικές Επιστήμες και ΚτηνιατρικήΓεωπονία, Δασολογία και Αλιεία ➨ Γεωπονία, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Συμπεριφορά καταναλωτή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)