Διερεύνηση των σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ των χαρακτηριστικών του επιχειρηματία και του προσανατολισμού στην επιχειρηματικότητα και το μάρκετινγκ της μικρομεσαίας επιχείρησης

Περίληψη

Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια επικεντρώνεται στο χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (Μ.Μ.Ε.). Στόχος της έρευνας είναι η διερεύνηση των σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ των χαρακτηριστικών της προσωπικότητας και των ικανοτήτων των μικρομεσαίων επιχειρηματιών, του προσανατολισμού στην αγορά και του προσανατολισμού στην επιχειρηματικότητα της μικρομεσαίας επιχείρησης και της απόδοσής της. Επιπρόσθετα, πραγματοποιήθηκε και δειγματοληψία δεύτερου σταδίου με στόχο τη διερεύνηση των λόγων και των τρόπων επιβίωσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην αρχική έρευνα. Η ερευνητική προσέγγιση που ακολουθήθηκε είναι η ποσοτική έρευνα με δομημένο ερωτηματολόγιο. Πραγματοποιήθηκε δειγματοληψία και συλλογή των δεδομένων συνολικά από 250 επιχειρηματίες που ασκούσαν διοικητικά καθήκοντα στις μικρομεσαίες εταιρίες τους. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των μικρομεσαίων επιχειρηματιών (ανάγκη για επιτεύγματα, αισιοδοξία, σημείο ελέγχου και διαπραγματευτικές ι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The current research endeavor focuses on Small and Medium-sized Enterprises (SMEs). The aim of this research is to explore the possible relationships that develop between the personality traits and the skills of the small entrepreneurs, the market orientation, the entrepreneurial orientation and the performance of the small medium enterprise. In addition, a second study is aimed to explore the reasons and ways of survival of the SMEs that participated in the main study. This is a quantitative research with the use of a structured questionnaire. The sample consisted of 250 entrepreneurs that had an active managerial role in their SMEs. Data analysis showed that specific traits of the small entrepreneurs (i.e. need for achievement, optimism, locus of control and negotiation skills) have a direct and positive impact on the market orientation of the SME, that specific traits of the entrepreneurs (i.e. optimism, risk taking and negotiation skills) have a direct and positive impact on th ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45932
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45932
ND
45932
Εναλλακτικός τίτλος
Exploration of the relations developed between the characteristics of the businessman and the entrepreneurial orientation and marketing of the SME
Συγγραφέας
Κοττίκα, Ευθυμία (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Σταθακόπουλος Βλάσιος
Δημητριάδης Σέργιος
Γούναρης Σπυρίδων
Ήντουνας Κωνσταντίνος
Βακόλα Μαρία
Γαλανάκη Άννα - Ελένη
Τσόγκας Μάρκος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Προσανατολισμός στην αγορά; Προσανατολισμός στην επιχειρηματικότητα; Χαρακτηριστικά προσωπικότητας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
287 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)