Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση επίδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17281
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17281
Εναλλακτικός τίτλος
A proposed methodology for development, mapping and performance measurement of sustomer relationship management strategies
Συγγραφέας
Σουκάκος, Παναγιώτης Ιωάννης
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Γεωργόπουλος Νικόλαος
Κονδύλης Εμμανουήλ
Κουρεμένος Αθανάσιος
Μάλλιαρης Πέτρος
Μποχώρης Γεώργιος
Πέκκα-Οικονόμου Βικτώρια
Σφακιανάκης Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Διαχείριση σχέσεων με πελάτες; Επιχειρηματική στρατηγική; Μέτρηση στρατηγικής επίδοσης; Χάρτης στρατηγικής; Πνευματικό κεφάλαιο; Σχεσιακό κεφάλαιο; Δομικό κεφάλαιο; Οργανωσιακό κεφάλαιο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
591 σ., εικ.