Η χρήση του διαδικτύου στην εκπαίδευση: μία εφαρμογή στον επιστημονικό γραμματισμό

Περίληψη

Η απομυθοποίηση της τεχνολογίας και του ρόλου της ως «μέσου» για εκπαιδευτικές αλληλεπιδράσεις ανοίγει το δρόμο προς τη δημιουργία διδακτικά αποτελεσματικών περιβαλλόντων βασισμένων στον παγκόσμιο ιστό με πλούσια ανάδραση αποκαλύπτοντας νέες πτυχές της μαθησιακής διαδικασίας. Τα εκπαιδευτικά wiki σήμερα δημιουργούν περιβάλλοντα πολυδιάστατα, πολυλειτουργικά, διαδραστικά και πλήρως επικοινωνιακά για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών. Σ’ αυτή τη διατριβή σχεδιάστηκαν και αναπτύχθηκαν το atlaswiki και το hipstwiki: μαθησιακά περιβάλλοντα βασισμένα στον παγκόσμιο ιστό που: α) ενθαρρύνουν ένα κλίμα δέσμευσης σ’ έναν κοινό στόχο και εμπιστοσύνης ανάμεσα στα μέλη τους, διευκολυντές και επισκέπτες (μελλοντικούς και εν-ενεργεία εκπαιδευτικούς και ερευνητές/ερευνήτριες στη διδακτική των φυσικών επιστημών) και β) σκοπεύουν να έχουν στον επίκεντρο τον επισκέπτη-εκπαιδευόμενο ή την επισκέπτρια-εκπαιδευόμενη και να είναι αλληλεπιδρασιακά, συλλογικά, συνεργατικά επιτρέποντας μελλοντικούς και εν-ενεργεία ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The demystification of technology and its role as the ‘medium’ for learning interactions opens the way towards effective web-based learning environments providing fruitful feedback on the learning procedure. Wiki platforms nowadays provide multi-dimensional, multi-functional, interactive and fully-communicational environments for teacher education. In this thesis atlaswiki and hipstwiki have been designed and developed: web based learning environments that encourage the creation of a climate of commitment and trust between his members, facilitators and visitors (pre-and in-service teachers and science education researchers) and scope to achieve a visitor-centered, trainee-centered, interactive, collective, collaborative structure that allows pre-and in-service teachers and science education researchers to collect, organize and re-contextualize knowledge. This thesis aims to answer the following research questions: 1. How is it possible to implement an application in science literacy us ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39419
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39419
ND
39419
Εναλλακτικός τίτλος
Internet in education: applications in science literacy
Συγγραφέας
Κουλούντζος, Βασίλειος (Πατρώνυμο: Σωτήρης)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Θετικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών
Εξεταστική επιτροπή
Σέρογλου Φανή
Κουμαράς Παναγιώτης
Ντρενογιάννη Ελένη
Λαμπρινός Νικόλαος
Πλακίτση Αικατερίνη
Πολάτογλου Χαρίτων
Παντίδος Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
διαδραστικό περιβάλλον μάθησης “atlaswiki”; Διδακτική των φυσικών επιστημών; κλίμακα αποτίμησης εργαλείων διαδραστικού περιβάλλοντος “wikiscale”; αναλυτική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
303 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)