Παράγοντες επιτυχίας προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με νέες τεχνολογίες

Περίληψη

Η παρούσα εργασία είχε ως στόχο να διερευνήσει τους παράγοντες εκείνους που συντελούν στην επιτυχία των προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με βάση τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της ποσοτικής έρευνας που διενεργήθηκε σε σπουδαστές των προγραμμάτων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Οι παράγοντες αυτοί διακρίνονται σε αυτούς που αφορούν τα χαρακτηριστικά του διδάσκοντα και του διδασκομένου και την τεχνολογική υποδομή. Βοηθητικό ρόλο παίζουν και οι παράγοντες που εξετάζουν τον βαθμό ικανοποίησης των ερωτηθέντων σχετικά με τις ομαδικές συμβουλευτικές συναντήσεις και τις υπόλοιπες υπηρεσίες που προσφέρει το πρόγραμμα. Επιπρόσθετα, η έρευνα μελέτησε την επαλήθευση κάποιων ερευνητικών υποθέσεων οι οποίες προέκυψαν από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Οι ερευνητικές υποθέσεις προέκυψαν μετά την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και αφορούν στοιχεία απαραίτητα για την αποτελεσματικότητα εξ αποστάσεως προγραμμάτων. Η παρούσα έρευνα διενεργήθηκε κατά την χρονική περίοδο απ ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14456
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14456
Εναλλακτικός τίτλος
Success factors for distance education programmes based on new technologies
Συγγραφέας
Βαλασίδου, Αρετή
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Μπούσιου-Μακρίδου Δέσποινα
Κάτος Αναστάσιος
Τσόπογλου Σταύρος
Στεφανίδης Γεώργιος
Γεωργαντά Ζωή
Πέκος Γεώργιος
Μανιτσάρης Θανάσης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Λέξεις-κλειδιά
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση; Νέες τεχνολογίες; Ανοικτό Πανεπιστήμιο; Εκπαίδευση ενηλίκων; Εξ αποστάσεως μαθητές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
234 σ., εικ.