Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2025 | Η παρακίνηση των εργαζομένων στη διοίκηση των μονάδων υγείας σε γνώσεις Α´ και Β´ κύκλου της Γ΄/βάθμιας εκπαίδευσης: μελέτη περίπτωσης του Γ.Ν. Γιαννιτσών Πέλλας | Ντίσιου, Παρασκευή Ν. |  |
2025 | Ο εκπαιδευτικός λόγος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη υπό το πρίσμα της θεωρίας της νεοφιλελεύθερης κυβερνητικότητας | Μικελάτου, Αγγελική Χ. |  |
2025 | Δημιουργία προγράμματος παρέμβασης για την ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης και της παραγωγής γραπτού λόγου σε παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες | Κόκκαλη, Βασιλική Ε. | |
2025 | Εξέταση της αποτελεσματικότητας ενός προγράμματος διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης σε εκπαιδευόμενους εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και αθλητισμού | Πολίτη, Βιργινία Θ. |  |
2025 | Από την ανάγνωση των εικόνων στον κριτικό [πολυ]γραμματισμό: διατροπικές προσεγγίσεις γραμματισμού στην πρώτη σχολική ηλικία | Καραγιαννάκη, Ευανθία Α. |  |
2025 | Πολιτιστική επικοινωνία | Πάπιτση, Χρηστιάννα Γ. |  |
2025 | Η "βασική" ελληνική εκπαίδευση στο Σαντζάκι Αργυροκάστρου την περίοδο 1869-1912/3 | Γιαπουτζοπούλου, Αγγελική Χ. | |
2025 | Ηθικός ηγέτης διαμεσολαβητής στην εκπαίδευση: διαχείριση συγκρούσεων μεταξύ εκπαιδευτικών | Κανάβας, Χρήστος Γ. |  |
2025 | Κοινωνικοσυναισθηματική συμπεριφορά και αυτοεκτίμηση ατόμων με διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ) μέσα από την ψυχοκινητική αδεξιότητα | Τσόδουλος, Κυριάκος Ι. |  |
2025 | Διερεύνηση προτεινόμενων τρόπων αξιολόγησης, αναγνώρισης και πιστοποίησης πρότερης μάθησης στην εκπαίδευση ενήλικων και διασφάλιση ποιότητας για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση | Κασόλα, Σοφία Ν. | |
2025 | Support systems in serious games: enhancing programming learning for primary school students | Τουκίλογλου, Παύλος Π. |  |
2025 | Κριτική θεώρηση των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών και των σχολικών βιβλίων αρχαίων ελληνικών και ιστορίας στη γενική δευτεροβάθμια εκπαίδευση με βάση τη σχολιογραφία και τη συναφή αρθρογραφία του περιοδικού Νέα Παιδεία από το 1976 έως σήμερα (2019) | Μητρούλιας, Παναγιώτης Ν. | |
2025 | Μετασχηματισμός του κύκλου διαχείρισης γνώσης στον τομέα της εκπαίδευσης με τη χρήση τεχνολογιών εικονικής κι επαυξημένης πραγματικότητας | Τραγούδα, Ανδρεάννα Ι. |  |
2025 | Ο καλός εκπαιδευτικός στο σύγχρονο σχολείο από τη σκοπιά των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Τσατσούλη, Αγγελική Χ. |  |
2025 | Η γονεϊκή προσκόλληση ως παράγοντας διαμόρφωσης της προσωπικότητας παιδιών με αναπηρία και η συμβολή της ως προς την αντιμετώπιση στρεσογόνων καταστάσεων | Χαρμπάτσης, Χρήστος Δ. |  |
2025 | Γονική εμπλοκή για τον γραμματισμό στο νηπιαγωγείο: συνεργατική έρευνα δράσης για την ενίσχυση της συνεργασίας νηπιαγωγείου-οικογένειας-κοινότητας με έμφαση στα ζητήματα γραμματισμού των παιδιών | Παπαναστασάτου, Ειρήνη Ν. | |
2025 | Ο ρόλος της ψυχικής ανθεκτικότητας και της αυτο-αποτελεσματικότητας στη σχέση της συναισθηματικής νοημοσύνης και της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών | Παναγιωτίδου, Αθανασία Γ. |  |
2025 | Διδασκαλία των ρεαλιστικών μαθηματικών: διδακτική παρέμβαση με την αξιοποίηση των ΤΠΕ για την κατανόηση της πρόσθεσης στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού | Σκορδιαλός, Εμμανουήλ Ν. | |
2025 | Ο ρόλος της πρακτικής άσκησης στη διαδικασία της εκπαίδευσης ανθρώπινου δυναμικού: εφαρμογή στις υπηρεσίες άθλησης και αναψυχής ξενοδοχείων | Σπυριδοπούλου, Ελένη Ι. |  |
2025 | Κλινική μελέτη γλωσσικών ικανοτήτων και εκτελεστικών λειτουργιών σε παιδιά με γλωσσικά ελλείμματα | Αφαντενού, Αικατερίνη Ε. | |