Μετασχηματισμός του κύκλου διαχείρισης γνώσης στον τομέα της εκπαίδευσης με τη χρήση τεχνολογιών εικονικής κι επαυξημένης πραγματικότητας

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα ξεκινά με ερευνητικό πυρήνα τη γνώση, αναδρομεί στη φιλοσοφία και την επιστήμη και συγκροτεί μια συνενωτική διεπιστημονική θεώρηση της γνωσιακής επιστημολογίας. Οι μελετητές την ορίζουν πρωτίστως, ώστε να την προσεγγίσουν εκτενέστερα και να οδηγηθούν στους τρόπους διαχείρισης αυτής μέσα από οργανωσιακούς θεσμούς και πλαίσια. Μέσα στην βιβλιογραφία εντοπίζονται ποικίλες εννοιολογικές οριοθετήσεις όσον αφορά στην προσέγγιση του ορισμού της Διαχείρισης Γνώσης. Καταρχάς, η γνώση από μόνη της παραμένει μια πολύπλοκη έννοια που περισσότεροι, από έναν επιστημονικό κλάδο, εντρυφούν ώστε να κατανοήσουν την εξελικτική της πορεία. Εντοπίζονται οι πρώτες διακρίσεις της σε ρητή και άρρητη, εκείνη δηλαδή που μπορούμε να κωδικοποιήσουμε με σαφήνεια κι ευκόλως να μεταφέρουμε, κι εκείνη που εδράζει στο υποσυνείδητο, δρα εμπειρικά κι είναι πολύπλοκο να μεταδοθεί με τυπικούς δίαυλους, αντίστοιχα. Η Βιομηχανική, όμως, Επανάσταση, έρχεται για να αλλάξει τον χαρακτήρα και την υπόσταση της γ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present study begins with knowledge as a research core, it goes back to philosophy and science and constitutes a unifying interdisciplinary view of cognitive epistemology. Scholars primarily define it in order to approach it more extensively and to be guided to the ways of managing it through organizational institutions and frameworks. Within the literature there are various conceptual demarcations regarding the approach to the definition of Knowledge Management. First of all, knowledge itself remains a complex concept that more than one scientific discipline engages in order to understand its evolutionary course. Its first distinctions are identified into explicit and implicit, that is, the one which we can code clearly and easily convey, and the one which is based on the subconscious, acts empirically and is complex to transmit through formal channels, respectively. The Industrial Revolution, however, comes to change the character and the essence of knowledge, creating the need t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/59087
ND
59087
Εναλλακτικός τίτλος
Transforming the knowledge management cycle in the education sector through the use of virtual and augmented reality technologies
Transformando el ciclo de gestión del conocimiento en el sector educativo mediante el uso de tecnologías de realidad virtual y aumentada
Συγγραφέας
Τραγούδα, Ανδρεάννα (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας. Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Εξεταστική επιτροπή
Κιλιπίρης Φώτιος
Χρήστου Ευάγγελος
Αβδημιώτης Σπυρίδων
Σαπουνίδης Θεοδόσιος
Σταλίδης Γεώργιος
Ρουσάκης Ιωάννης
Δουκάκης Σπυρίδων
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Επιστημονικοί τομείς της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Διαχείριση γνώσης; Διαδικασίες μάθησης; Μοντέλο SECI; Ταξινομία του Bloom; Ανεστραμμένη τάξη; METAVERSE τάξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)