Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2009 | Υποκειμενοποίηση και υποκειμενικότητα ως αποτέλεσμα διαμεσολαβητικών διαδικασιών σε συνθήκες μετανάστευσης: μια ερευνητική προσέγγιση σε γηγενείς μαθητές και σε μαθητές πολιτισμικά διαφορετικών ομάδων σε Ελλάδα και Κύπρο | Κυπριανού, Δέσπω |  |
2023 | Υπολογιστικά υποστηριζόμενη εκπαιδευτική αξιολόγηση σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης | Τσιγάρος, Θεολόγος Ι. | |
2011 | Υπολογιστική επεξεργασία της αλλομορφίας στην παραγωγή λέξεων της ελληνικής | Καρασίμος, Αθανάσιος Ν. |  |
2020 | Υποστήριξη δεξιοτήτων κοινωνικής μάθησης μέσα από τον παρεμβατικό ρόλο της δημιουργικής γραφής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Τσάτσου-Νικολούλη, Σοφία Β. |  |
2023 | Υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών: σχεδιασμός εφαρμογή και αξιολόγηση επιμορφωτικού προγράμματος για την αντιμετώπιση φαινομένων προβληματικής συμπεριφοράς στο σχολείο | Μουτιάγκα, Σοφία Δ. |  |
2016 | Υποστήριξη των ψυχολογικών αναγκών και ενίσχυση των κινήτρων για συμμετοχή στη φυσική αγωγή στο πλαίσιο εκμάθησης αθλητικών δεξιοτήτων στην 5η και 6η τάξη του δημοτικού σχολείου | Λεπτοκαρίδου, Ελισάβετ Θ. |  |
2022 | Φαινόμενα και έννοιες στην κλίμακα του νάνο: θέματα μάθησης και διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο | Πέικος, Γεώργιος Σ. |  |
2010 | Φιλοδοξίες και προσδοκίες μαθητών και γονέων για σπουδές και επαγγέλματα στις Κυκλάδες: διαμορφωτικοί τους παράγοντες | Κλουβάτος, Κωνσταντίνος Γ. |  |
2021 | Φοιτητική συμμετοχή στη διακυβέρνηση: η περίπτωση του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών | Παπαϊωάννου, Ολυμπία Α. |  |
2023 | Φοιτώντας-υπηρετώντας σε σχολείο δεύτερης ευκαιρίας: ιστορίες ζωής εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών | Μωυσιάδης, Λάζαρος Σ. | |
2011 | Φύλο και αξιοποίηση του νέου τεχνολογικά εμπλουτισμένου περιβάλλοντος το οποίο διαμορφώνεται με την εισαγωγή των υπολογιστών στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Κασσώτη, Όλγα Γ. |  |
2015 | Φύλο και εκπαιδευτική διαδικασία: στάσεις και συμπεριφορές των Ελλήνων δασκάλων ανάλογα με το φύλο τους απέναντι σε μαθητές και μαθήτριες στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας | Ψιλού, Ελένη Κ. |  |
2023 | Φύλο και εσπερινά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (λύκεια και ΕΠΑΛ): η περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης | Ευσταθιάδου, Άννα Δ. |  |
2012 | Φύλο και τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας στην εκπαίδευση (ΤΠΕ): η περίπτωση των φιλολογικών μαθημάτων | Παλάζη, Χρυσάνθη Β. |  |
2023 | Φύλο και φυσικές επιστήμες: διδάσκοντας για τις επιστημόνισσες και το έργο τους | Μποταΐτη, Αρετή Ε. |  |
2018 | Φύση και αγωγή στη διαδικασία διαμόρφωσης της προσωπικότητας: εξέταση των ιδεών των Ζ.Ζ. Ρουσσώ, Μ. Μοντεσσόρι, Κ. Ρότζερς και Λ. Βυγκότσκι | Καπλάνη, Θάλεια-Παρασκευή Γ. |  |
2007 | Φυσικές επιστήμες για την εκπαίδευση κριτικά σκεπτόμενων και ενεργών πολιτών | Καρύδας, Απόστολος Κ. |  |
2024 | Φυσική αγωγή και η συμβολή της στην ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης και συμπεριφοράς μαθητών δημοτικού σχολείου: απόψεις εκπαιδευτικών και μαθητών | Μαντζιούκα, Αλεξάνδρα Χ. | |
2018 | Φυσική δραστηριότητα και πιθανές κινητικές δυσκολίες: η επίδρασή τους στην κοινωνική συμπεριφορά και αυτοεκτίμηση ατόμων με αυτισμό | Γκατζόγια, Δήμητρα Ν. |  |
2022 | Φυσική δραστηριότητα στο σχολείο και τον ελεύθερο χρόνο, διατροφικές συνήθειες, συνήθειες ύπνου και κοινωνικό-οικονομικά χαρακτηριστικά παιδιών δημοτικού στην περιοχή Θράκης | Δαμπουδάνη, Νίκη Α. |  |