Το παιδί με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα: εφαρμογή της συστημικής θεώρησης στη συμβουλευτική γονέων και εκπαιδευτικών

Περίληψη

Βασικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναδείξουμε τη συστημική θεωρία ως μια νέα μορφή προσέγγισης στην κατανόηση και ερμηνεία της ΔΕΠ-Υ. Ειδικότερα με την έρευνα αυτή επιδιώκουμε: α. Τη διερεύνηση των αντιλήψεων, αντιδράσεων και συναισθημάτων των γονέων που έχουν παιδί με ΔΕΠ-Υ. β. Την παρουσίαση της αλληλεπίδρασης της οικογένειας με το σχολικό και ιατροπαιδαγωγικό περιβάλλον. γ. Τη μελέτη των δυναμικών της οικογένειας του παιδιού με ΔΕΠ-Υ. δ. Την ανάδειξη εναλλακτικών τρόπων συμβουλευτικής παρέμβασης, συνδυάζοντας τις προτάσεις από τις σύγχρονες ερευνητικές μελέτες με τα πορίσματα της συστημικής προσέγγισης της έρευνάς μας.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18377
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18377
ND
18377
Εναλλακτικός τίτλος
The child with ADHD: application of the systemic theory in counseling of parents and teachers
Συγγραφέας
Γαλίτη-Κυρβασίλη, Καλλιόπη
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Δράκος Γεώργιος
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Μάνος Κωνσταντίνος
Παπαδάτος Ιωάννης
Γαλανάκη Ευαγγελία
Μυλωνάκου-Κέκε Ηρώ
Σαλβάρας Ιωάννης
Τριλιανός Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
ΔΕΠΥ; Γονείς; Εκπαιδευτικοί; Οικογένεια, Δυναμική; Γονείς, Αντιλήψεις; Ιατροπαιδαγωγικά κέντρα; Συμβουλευτική, Συστημική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
293 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)