Το περιεχόμενο και οι παράγοντες διαμόρφωσης της αυτό-ομιλίας των μαθητών/τριων στο μάθημα της φυσικής αγωγής

Περίληψη

Στη γενική ψυχολογία, γνωστικές θεωρίες συμπεριφοράς έχουν αναφερθεί και αναδείξει τη σπουδαιότητα της αυτο-ομιλίας, η οποία έχει προκαλέσει, ιδιαίτερα την τελευταία εικοσαετία, έντονο επιστημονικό ενδιαφέρον. Ωστόσο, υστερούν στη βιβλιογραφία ερευνητικές προσπάθειες τόσο σχετικά με τους παράγοντες διαμόρφωσης αυτο-ομιλίας όσο και με περιβάλλοντα που δεν έχει μελετηθεί επαρκώς το φαινόμενο της αυτο-ομιλίας, όπως αυτό της Φυσικής Αγωγής (ΦΑ). Έχοντας ως βάση τα παραπάνω σχεδιάστηκαν τέσσερις έρευνες, εκ των οποίων τρεις διερεύνησαν τις σχέσεις της αυτο-ομιλίας με ένα σύνολο μεταβλητών και μία την ανάπτυξη ενός οργάνου μέτρησης αυτο-ομιλίας των μαθητών στη ΦΑ. Σκοπός της 1ης έρευνας ήταν η εξέταση των σχέσεων μεταξύ του παρεχόμενου από τους εκπαιδευτικούς ΦΑ κλίματος παρακίνησης, της ικανοποίησης των Βασικών Ψυχολογικών Αναγκών (ΒΨΑ) των μαθητών και της αυτο-ομιλίας (θετική και αρνητική) στη ΦΑ. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το κλίμα παρακίνησης που παρέχεται από τους εκπαιδευτικούς ΦΑ και ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In general psychology, cognitive behavioral theories have pointed out the importance of the phenomenon of self-talk, by arousing an intense scientific interest. However, in the literature there are few studies that have investigated the factors that affect self-talk, while there are environments where the phenomenon of self-talk has not been adequately studied, such as the environment of Physical Education. Based on these results, four studies were designed and took place, three of them investigating the relationships between self-talk and a set of variables and one the development of a student self-talk measuring instrument in PE. The purpose of the 1st study was to examine the relationships between the motivational climate provided by the PE teachers, the satisfaction of students’ Basic Psychological Needs (BPN) and self-talk (positive and negative), in PE class environment. The results showed that motivational climate provided by the PE teachers and satisfaction of the BPN’s, are st ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49109
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49109
ND
49109
Εναλλακτικός τίτλος
The content and the factors that influence students' self-talk in the physical education course
Συγγραφέας
Μπρισίμης, Ευάγγελος του Απόστολος
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Εργαστήριο Ψυχολογίας της Άσκησης και Ποιότητας Ζωής
Εξεταστική επιτροπή
Κομούτος Νικόλαος
Θεοδωράκης Ιωάννης
Παπαϊωάννου Αθανάσιος
Διγγελίδης Νικόλαος
Χατζηγεωργιάδης Αντώνιος
Χασάνδρα Μαρία
Μπεμπέτσος Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Λέξεις-κλειδιά
Φυσική αγωγή; Αυτο-ομιλία; Κλίμα παρακίνησης; Βασικές ψυχολογικές ανάγκες; Ενδυναμωτικό/αποδυναμωτικό κλίμα; Θεωρία αυτοπροσδιορισμού
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xviii, 257 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)