Το περιεχόμενο, η διαδικασία και η αποτελεσματικότητα της μουσικοπαιδαγωγικής επιμόρφωσης των νηπιαγωγών

Περίληψη

Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελούν δύο σημαντικά ζητήματα που αφορούν στη μουσικοπαιδαγωγική επιμόρφωση των νηπιαγωγών. Το πρώτο ζήτημα αφορά στην καταγραφή των ελλείψεων που αντιμετωπίζουν οι εν ενεργεία νηπιαγωγοί ως προς τη συστηματική διδασκαλία της μουσικής στην προσχολική εκπαίδευση. Το δεύτερο ζήτημα αφορά στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας ενός συγκεκριμένου προγράμματος μουσικοπαιδαγωγικής επιμόρφωσης των νηπιαγωγών με στόχο να καλυφθούν οι ελλείψεις που παρατηρήθηκαν. Η προσέγγιση του θέματος επιχειρείται σε θεωρητικό και εμπειρικό επίπεδο. Το θεωρητικό μέρος περιλαμβάνει την θεωρητική τεκμηρίωση του θέματος σε ό,τι αφορά στο περιεχόμενο και τη διαδικασία της επιμόρφωσης των νηπιαγωγών για τη διδασκαλία της μουσικής στην προσχολική εκπαίδευση. Το εμπειρικό μέρος εξετάζει, μέσω των εργαλείων της έρευνας, καταρχήν το μέγεθος του προβλήματος των ελλείψεων των νηπιαγωγών ως προς τις μουσικές και διδακτικές γνώσεις και δεξιότητές τους. Στη συνέχεια, εξετάζεται η αποτελεσ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This study focuses on two issues that concern kindergarten teachers’ in-service education in music pedagogy. The first issue concerns the investigation of kindergarten teachers’ knowledge and competencies related to the systematic teaching of music in early childhood education. The second issue concerns the effectiveness of a specific in-service music educational programme which aimed at helping kindergarten teachers overcome their lacking knowledge and competence in music education. This study has both a theoretical and an empirical section. In the theoretical section, issues concerning both the content and process of in-service education in music pedagogy during early childhood education are discussed. The empirical section first studies the extent of kindergarten teachers’ lacking knowledge and competence in music early childhood education. Then it explores the effectiveness of a specific in-service educational programme which was designed according to the literature review on teach ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18773
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18773
ND
18773
Συγγραφέας
Θεοδωρίδης, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Παιδαγωγική Φλώρινας. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Αυγητίδου Σοφία
Καψάλης Αχιλλέας
Τσαπακίδου Αγγελική
Αναστασιάδου Σοφία
Κυρίδης Αργύρης
Χατζηδήμου Δημήτριος
Στάμου Λελούδα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Επιμορφωτικά προγράμματα, Αποτελεσματικότητα; Εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
476 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)