Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
1995 | ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ. (ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ 1970-1990) | Τζαφεροπούλου, Μαρία-Μάγδα | |
2012 | Το ψηφιακό σχολείο στην κοινωνία της πληροφορίας: μια συστημική έρευνα σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα κίνητρα χρήσης του διαδικτύου και των παραγόντων εθισμού σε αυτό, με την αξιοποίηση των διεπιστημονικών πεδίων της κοινωνικής πληροφορικής και της γνωσιακής επιστήμης | Ευθυμιόπουλος, Αχιλλέας Ε. | |
2016 | Το ψυχοκοινωνικό και συναισθηματικό προφίλ των Ελλήνων μαθητών γυμνασίου που εμπλέκονται σε περιστατικά κυβερνο-εκφοβισμού (cyber-bullying) και παραδοσιακού εκφοβισμού: συγκριτική μελέτη. | Αντωνιάδου, Ναυσικά Ε. | |
2014 | Το ψυχοκοινωνικό κλίμα της τάξης, η διαπροσωπική συμπεριφορά του εκπαιδευτικού και η σχέση τους με την επίδοση και τις στάσεις μαθητών δημοτικού σχολείου στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά: ο ρόλος της αυτεπάρκειας και των στόχων επίτευξης | Χαραλάμπους, Κυριάκος Σ. | |
2016 | Τρισδιάστατοι δυνητικοί κόσμοι ως περιβάλλοντα βιωματικής και συνεργατικής μάθησης | Κωνσταντίνου, Νικόλαος Β. | |
2011 | Τρόποι μάθησης και προσωπικότητα: διερεύνηση της μεταξύ τους σχέσης | Ζενάκου, Ελένη Α. | |
2018 | Τύποι εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικών συστημάτων στο σινεμά: ανάλυση των σημαντικότερων school movies της παγκόσμιας κινηματογραφικής παραγωγής | Αλέτρας, Νικόλαος Δ. | |
2006 | Τύποι κοινωνικομαθηματικής αλληλεπίδρασης στη σχολική τάξη των μαθηματικών: η παρατήρηση μαγνητοσκοπημένης συνεργασίας και το παιχνίδι ρόλων ως περιβάλλοντα αναστοχασμού | Χαβιάρης, Πέτρος Σ. | |
2021 | Υπερεθνικές πολιτικές γλωσσικού γραμματισμού και εθνικά αναλυτικά προγράμματα για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: πραγματώσεις τους και ρυθμιστικός λόγος σε σχολεία υποβαθμισμένων αστικών περιοχών | Κουτσιούρη, Σοφία Ι. | |
2003 | Υπερμεσικά συστήματα για διδασκαλία σε μη καλώς δομημένα πεδία: από το ιεραρχικό υπερκείμενο σε προσαρμόσιμα εκπαιδευτικά συστήματα πάνω από τον παγκόσμιο ιστό | Παπατέρπος, Χρήστος Μ. | |
2015 | Υπηρεσίες ειδικής αγωγής που παρέχονται σε αλλοδαπούς μαθητές | Ζουγανέλη, Άννα Ν. | |
2012 | Υποκειμενικές διδακτικές θεωρίες εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Θεοδώρου, Αθανάσιος Τ. | |
2009 | Υποκειμενοποίηση και υποκειμενικότητα ως αποτέλεσμα διαμεσολαβητικών διαδικασιών σε συνθήκες μετανάστευσης: μια ερευνητική προσέγγιση σε γηγενείς μαθητές και σε μαθητές πολιτισμικά διαφορετικών ομάδων σε Ελλάδα και Κύπρο | Κυπριανού, Δέσπω | |
2023 | Υπολογιστικά υποστηριζόμενη εκπαιδευτική αξιολόγηση σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης | Τσιγάρος, Θεολόγος Ι. | |
2011 | Υπολογιστική επεξεργασία της αλλομορφίας στην παραγωγή λέξεων της ελληνικής | Καρασίμος, Αθανάσιος Ν. | |
2020 | Υποστήριξη δεξιοτήτων κοινωνικής μάθησης μέσα από τον παρεμβατικό ρόλο της δημιουργικής γραφής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Τσάτσου-Νικολούλη, Σοφία Β. | |
2023 | Υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών: σχεδιασμός εφαρμογή και αξιολόγηση επιμορφωτικού προγράμματος για την αντιμετώπιση φαινομένων προβληματικής συμπεριφοράς στο σχολείο | Μουτιάγκα, Σοφία Δ. | |
2016 | Υποστήριξη των ψυχολογικών αναγκών και ενίσχυση των κινήτρων για συμμετοχή στη φυσική αγωγή στο πλαίσιο εκμάθησης αθλητικών δεξιοτήτων στην 5η και 6η τάξη του δημοτικού σχολείου | Λεπτοκαρίδου, Ελισάβετ Θ. | |
2022 | Φαινόμενα και έννοιες στην κλίμακα του νάνο: θέματα μάθησης και διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο | Πέικος, Γεώργιος Σ. | |
2010 | Φιλοδοξίες και προσδοκίες μαθητών και γονέων για σπουδές και επαγγέλματα στις Κυκλάδες: διαμορφωτικοί τους παράγοντες | Κλουβάτος, Κωνσταντίνος Γ. | |