Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Education
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2011Συναισθηματικό μαθησιακό μοντέλο για εξ αποστάσεως εκπαίδευση: εφαρμογή στη διδακτική της πληροφορικήςΛεοντίδης, Ευθύμιος Σ.
2024Σύνδεση γενικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χώρων εργασίας: μεθοδολογική προσέγγιση για την ενσωμάτωση της επαγγελματικής ετοιμότητας: μελέτη περίπτωσης για τις θετικές επιστήμεςΑργύρη, Παναγιώτα Σ.
2003Σύνδεση πολιτισμικού πλαισίου με τη μάθηση και τη διδασκαλία των μαθηματικών: εθνογραφική μελέτη μιας σχολικής τάξης τσιγγανοπαίδων και της κοινότητας προέλευσής τουςΣταθοπούλου-Βασιλονικολού, Χαρίκλεια Π.
2013Σύνδεση σχολείου και τοπικής κοινωνίας: η συνεργασία του διευθυντή του σχολείου με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων ως παράγοντας αποτελεσματικής λειτουργίας της σχολικής μονάδαςΠαπαγεωργάκης, Παναγιώτης Ε.
2010Συνδετικότητα και κειμενικοί δείκτες: χρήση και αξιοποίησή τους στη διδακτική πράξη της ΣΤ' δημοτικούΒαρελά, Κάντια Λ.
2010Συνεκπαίδευση ή μη παιδιών με προβλήματα υγείας στο συνηθισμένο σχολείο: σχετικές αντιλήψεις εμπλεκομένων στην αγωγή και την εκπαίδευσή τουςΓεωργιάδη, Μαρία Σ.
2010Συνεκπαίδευση παιδιών με ή χωρίς ειδικές ανάγκες: στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΠατσίδου, Μαρίνα Γ.
2018Συνεκτικά νοητικά μοντέλα και κατακερματισμένη γνώση: μεθοδολογικά ζητήματα στην έρευνα για την κατανόηση εννοιών στις φυσικές επιστήμεςΒαϊοπούλου, Χαρίκλεια-Παναγιώτα Β.
2017Συνεργασία εκπαιδευτικών για την εφαρμογή ενός νέου προγράμματος σπουδών στα μαθηματικά στο Γυμνάσιο: αντιθέσεις και διδακτικές αποφάσειςΣτουραΐτης, Κωνσταντίνος Θ.
2014Συνεργασία και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής μέσα σε διαδικτυακές επαγγελματικές κοινότητες μάθησηςΕυφραιμίδου, Σοφία Ε.
2022Συνεργασία και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών στην κοινότητα μάθησης: στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Νομού ΑττικήςΤηλιγάδα, Ευμορφία Γ.
2014Συνεργασία σχολείου - οικογένειας στο πλαίσιο του αειφόρου σχολείου: μια έρευνα δράσης σε νηπιαγωγείοΝαούμ, Έλλη Η.
2023Συνεργατική βηματική κατασκευή ψηφιακών ιστοριών από εκπαιδευόμενους εκπαιδευτικούς γλώσσας: παιδαγωγικές και γλωσσοδιδακτικές όψειςΝικολοπούλου, Μαρία Γ. 
2014Συνεργατική μάθηση μέσα από διαδικασίες παραγωγής εκπαιδευτικού λογισμικούΚόλλιας, Αναστάσιος Κ.
2018Συνεργατική μάθηση με τη χρήση τεχνολογιών διάδρασης σε αλληλεπιδραστικές επιφάνειεςΡεπαντής, Βυζαντινός-Στυλιανός Γ.
2002Συνεχιζόμενη εκπαίδευση: η περίπτωση της συνεχιζόμενης επιμορφωτικής διαδικασίας των πολιτικών κρατουμένων της περιόδου 1924 - 1974Καμαρινού, Κυριακή Α.
2011Συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και διδασκαλία: η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των επιστημολογικών πεποιθήσεων για τη διδασκαλία και μάθηση και της διδακτικής πράξηςΓκρίτζιος, Βάιος Α.
2021Σύνθεση τριλογίας παιδικού μιούζικαλ με θεματικό άξονα τον χρόνο (παρελθόν-παρόν-μέλλον)Μέριανου, Αλεξάνδρα Ι.
2005Σύσταση και δόμηση μοντέλου επανεκπαίδευσης παιδιών με δυσχέρειες μάθησης κατά την προσχολική ηλικίαΑναγνωστοπούλου, Αρετή Ν.
2017Συστήματα απτών διεπαφών χρήστη και ανάπτυξη της αίσθησης του αριθμού με μικρά παιδιά: η παιδαγωγική μελέτη σχεδιασμού του AddOnTableΧαλιαμπάλιας, Ρίζος Ζ.