Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2011 | Συναισθηματικό μαθησιακό μοντέλο για εξ αποστάσεως εκπαίδευση: εφαρμογή στη διδακτική της πληροφορικής | Λεοντίδης, Ευθύμιος Σ. | ![](images/text_button.gif) |
2024 | Σύνδεση γενικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χώρων εργασίας: μεθοδολογική προσέγγιση για την ενσωμάτωση της επαγγελματικής ετοιμότητας: μελέτη περίπτωσης για τις θετικές επιστήμες | Αργύρη, Παναγιώτα Σ. | ![](images/text_button.gif) |
2003 | Σύνδεση πολιτισμικού πλαισίου με τη μάθηση και τη διδασκαλία των μαθηματικών: εθνογραφική μελέτη μιας σχολικής τάξης τσιγγανοπαίδων και της κοινότητας προέλευσής τους | Σταθοπούλου-Βασιλονικολού, Χαρίκλεια Π. | ![](images/text_button.gif) |
2013 | Σύνδεση σχολείου και τοπικής κοινωνίας: η συνεργασία του διευθυντή του σχολείου με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων ως παράγοντας αποτελεσματικής λειτουργίας της σχολικής μονάδας | Παπαγεωργάκης, Παναγιώτης Ε. | ![](images/text_button.gif) |
2010 | Συνδετικότητα και κειμενικοί δείκτες: χρήση και αξιοποίησή τους στη διδακτική πράξη της ΣΤ' δημοτικού | Βαρελά, Κάντια Λ. | ![](images/text_button.gif) |
2010 | Συνεκπαίδευση ή μη παιδιών με προβλήματα υγείας στο συνηθισμένο σχολείο: σχετικές αντιλήψεις εμπλεκομένων στην αγωγή και την εκπαίδευσή τους | Γεωργιάδη, Μαρία Σ. | ![](images/text_button.gif) |
2010 | Συνεκπαίδευση παιδιών με ή χωρίς ειδικές ανάγκες: στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Πατσίδου, Μαρίνα Γ. | ![](images/text_button.gif) |
2018 | Συνεκτικά νοητικά μοντέλα και κατακερματισμένη γνώση: μεθοδολογικά ζητήματα στην έρευνα για την κατανόηση εννοιών στις φυσικές επιστήμες | Βαϊοπούλου, Χαρίκλεια-Παναγιώτα Β. | ![](images/text_button.gif) |
2017 | Συνεργασία εκπαιδευτικών για την εφαρμογή ενός νέου προγράμματος σπουδών στα μαθηματικά στο Γυμνάσιο: αντιθέσεις και διδακτικές αποφάσεις | Στουραΐτης, Κωνσταντίνος Θ. | ![](images/text_button.gif) |
2014 | Συνεργασία και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής μέσα σε διαδικτυακές επαγγελματικές κοινότητες μάθησης | Ευφραιμίδου, Σοφία Ε. | ![](images/text_button.gif) |
2022 | Συνεργασία και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών στην κοινότητα μάθησης: στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Νομού Αττικής | Τηλιγάδα, Ευμορφία Γ. | ![](images/text_button.gif) |
2014 | Συνεργασία σχολείου - οικογένειας στο πλαίσιο του αειφόρου σχολείου: μια έρευνα δράσης σε νηπιαγωγείο | Ναούμ, Έλλη Η. | ![](images/text_button.gif) |
2023 | Συνεργατική βηματική κατασκευή ψηφιακών ιστοριών από εκπαιδευόμενους εκπαιδευτικούς γλώσσας: παιδαγωγικές και γλωσσοδιδακτικές όψεις | Νικολοπούλου, Μαρία Γ. | |
2014 | Συνεργατική μάθηση μέσα από διαδικασίες παραγωγής εκπαιδευτικού λογισμικού | Κόλλιας, Αναστάσιος Κ. | ![](images/text_button.gif) |
2018 | Συνεργατική μάθηση με τη χρήση τεχνολογιών διάδρασης σε αλληλεπιδραστικές επιφάνειες | Ρεπαντής, Βυζαντινός-Στυλιανός Γ. | ![](images/text_button.gif) |
2002 | Συνεχιζόμενη εκπαίδευση: η περίπτωση της συνεχιζόμενης επιμορφωτικής διαδικασίας των πολιτικών κρατουμένων της περιόδου 1924 - 1974 | Καμαρινού, Κυριακή Α. | ![](images/text_button.gif) |
2011 | Συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και διδασκαλία: η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των επιστημολογικών πεποιθήσεων για τη διδασκαλία και μάθηση και της διδακτικής πράξης | Γκρίτζιος, Βάιος Α. | ![](images/text_button.gif) |
2021 | Σύνθεση τριλογίας παιδικού μιούζικαλ με θεματικό άξονα τον χρόνο (παρελθόν-παρόν-μέλλον) | Μέριανου, Αλεξάνδρα Ι. | ![](images/text_button.gif) |
2005 | Σύσταση και δόμηση μοντέλου επανεκπαίδευσης παιδιών με δυσχέρειες μάθησης κατά την προσχολική ηλικία | Αναγνωστοπούλου, Αρετή Ν. | ![](images/text_button.gif) |
2017 | Συστήματα απτών διεπαφών χρήστη και ανάπτυξη της αίσθησης του αριθμού με μικρά παιδιά: η παιδαγωγική μελέτη σχεδιασμού του AddOnTable | Χαλιαμπάλιας, Ρίζος Ζ. | ![](images/text_button.gif) |