Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Education
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2020Πολλαπλοί τύποι νοημοσύνης και διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών: ερευνητική προσέγγισηΓκορτσά, Χριστίνα Χ.
2023Πολυδιάστατη προσέγγιση της δημιουργικότητας στη μάθηση της γεωμετρίας: ο ρόλος της κατανόησης γεωμετρικού σχήματος, της χωρικής ικανότητας και των δυναμικών περιβαλλόντων στην παραγωγή πολλαπλών λύσεωνΓρίδος, Παναγιώτης Α.
2022Πολυπολιτισμικότητα και ιστορική εκπαίδευση: το παράδειγμα της ΘεσσαλονίκηςΝικολαΐδου, Χάρις Λ.
2018Πολυπολιτισμικότητα και σχολική τάξη: ρατσιστικός εκφοβισμός / θυματοποίηση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΠαπαντή, Βασιλική Γ.
2014Πολυπρισματική - διεπιστημονική προσέγγιση και αξιολόγηση της δημιουργικότητας των φοιτητών με έμφαση στην εφαρμογή στατιστικών αναλύσεωνΒάθη, Παναγιώτα Δ.
2015Πολυτροπικός εγγραμματισμός στο μάθημα της ιστορίας της Δ’ τάξης του δημοτικού σχολείουΠοταμιάς, Γεώργιος Η.
2007Πορείες μάθησης δίγλωσσων μαθητών στο ελληνικό σχολείο. Ζητήματα γλώσσας και ταυτότηταςΣτόγιος, Νικόλαος Μ.
2003Πόσο πράσινο είναι το σπίτι, το σχολείο και η γειτονιά μας;: εκπόνηση και εφαρμογή προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στη ΣΤ' τάξη του δημοτικού σχολείου για την οικολογικοποίηση της σκέψης των μαθητώνΑναστασάτος, Νικόλαος Θ.
1995ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣΖαφειρόπουλος, Κωνσταντίνος
2016Ποσοτική αξιολόγηση μετρήσεων προτίμησης χεριού: προβλήματα και συνεπαγωγές που συνδέονται με την έρευνα για την κινητική ασυμμετρία σε πληθυσμούς ατόμων με τυπική ανάπτυξη και νευροαναπτυξιακές διαταραχέςΛιάπη, Ειρήνη-Χρυσοβαλάντου Δ.
2020Ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε ψηφιακές δεξιότητες στην Ελλάδα και προτάσεις για βελτιώσεις σύμφωνα με τα πρότυπα της ΕΕΠαναγιώταρου, Αλίκη Γ.
2015Πρακτικές γραμματισμού και επιμόρφωση ενηλίκων: από τη βασική εκπαίδευση στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίαςΒλαχόπουλος, Στέργιος Χ.
2025Πρακτικές γραμματισμού σε φυλακές: από τα γλωσσικά και ταυτοτικά «όρια» στα γλωσσικά και ταυτοτικά ρεπερτόρια των υπό κράτηση εκπαιδευόμενων με προσφυγική/μεταναστευτική εμπειρίαΚαλμπένη, Σωτηρία Κ.
2019Πρακτικές εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας, στο πλαίσιο της μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο: μια πανελλήνια έρευναΜπέση, Μαρίνα Π.
2014Πρακτικές ψηφιακού γραμματισμού υποψηφίων φιλολόγωνΤζιφόπουλος, Μενέλαος Χ.
2016Προαγωγή ψυχικής υγείας σε παιδιά ηλικίας 4-6 ετών: εφαρμογή του προγράμματος Μπορώ να λύσω το πρόβλημα σε νηπιαγωγεία στην ΕλλάδαΧίου, Βαρβάρα Φ.
2018Πρόβλεψη της επίδοσης νεαρών κολυμβητών με βάση ανθρωπομετρικά και τεχνικά χαρακτηριστικάΡόζη, Γεωργία Κ.
1986ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣΒελονάκης, Εμμανουήλ Γ.
2002Προβλήματα στο φωνητικό - φωνολογικό επίπεδο τηε γλώσσας παιδιών σχολικής ηλικίας και οι επιπτώσεις τους στη μάθησηΒούλγαρης, Δημήτριος Γ.
2008Προβλήματα των μαθητών κατά τη μετάβαση από το δημοτικό σχολείο στο γυμνάσιοΜπενέκου, Πολυξένη Κ.