Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2020 | Πολλαπλοί τύποι νοημοσύνης και διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών: ερευνητική προσέγγιση | Γκορτσά, Χριστίνα Χ. |  |
2023 | Πολυδιάστατη προσέγγιση της δημιουργικότητας στη μάθηση της γεωμετρίας: ο ρόλος της κατανόησης γεωμετρικού σχήματος, της χωρικής ικανότητας και των δυναμικών περιβαλλόντων στην παραγωγή πολλαπλών λύσεων | Γρίδος, Παναγιώτης Α. |  |
2022 | Πολυπολιτισμικότητα και ιστορική εκπαίδευση: το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης | Νικολαΐδου, Χάρις Λ. |  |
2018 | Πολυπολιτισμικότητα και σχολική τάξη: ρατσιστικός εκφοβισμός / θυματοποίηση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Παπαντή, Βασιλική Γ. |  |
2014 | Πολυπρισματική - διεπιστημονική προσέγγιση και αξιολόγηση της δημιουργικότητας των φοιτητών με έμφαση στην εφαρμογή στατιστικών αναλύσεων | Βάθη, Παναγιώτα Δ. |  |
2015 | Πολυτροπικός εγγραμματισμός στο μάθημα της ιστορίας της Δ’ τάξης του δημοτικού σχολείου | Ποταμιάς, Γεώργιος Η. |  |
2007 | Πορείες μάθησης δίγλωσσων μαθητών στο ελληνικό σχολείο. Ζητήματα γλώσσας και ταυτότητας | Στόγιος, Νικόλαος Μ. |  |
2003 | Πόσο πράσινο είναι το σπίτι, το σχολείο και η γειτονιά μας;: εκπόνηση και εφαρμογή προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στη ΣΤ' τάξη του δημοτικού σχολείου για την οικολογικοποίηση της σκέψης των μαθητών | Αναστασάτος, Νικόλαος Θ. |  |
1995 | ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ | Ζαφειρόπουλος, Κωνσταντίνος |  |
2016 | Ποσοτική αξιολόγηση μετρήσεων προτίμησης χεριού: προβλήματα και συνεπαγωγές που συνδέονται με την έρευνα για την κινητική ασυμμετρία σε πληθυσμούς ατόμων με τυπική ανάπτυξη και νευροαναπτυξιακές διαταραχές | Λιάπη, Ειρήνη-Χρυσοβαλάντου Δ. |  |
2020 | Ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε ψηφιακές δεξιότητες στην Ελλάδα και προτάσεις για βελτιώσεις σύμφωνα με τα πρότυπα της ΕΕ | Παναγιώταρου, Αλίκη Γ. |  |
2015 | Πρακτικές γραμματισμού και επιμόρφωση ενηλίκων: από τη βασική εκπαίδευση στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας | Βλαχόπουλος, Στέργιος Χ. |  |
2025 | Πρακτικές γραμματισμού σε φυλακές: από τα γλωσσικά και ταυτοτικά «όρια» στα γλωσσικά και ταυτοτικά ρεπερτόρια των υπό κράτηση εκπαιδευόμενων με προσφυγική/μεταναστευτική εμπειρία | Καλμπένη, Σωτηρία Κ. |  |
2019 | Πρακτικές εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας, στο πλαίσιο της μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο: μια πανελλήνια έρευνα | Μπέση, Μαρίνα Π. |  |
2014 | Πρακτικές ψηφιακού γραμματισμού υποψηφίων φιλολόγων | Τζιφόπουλος, Μενέλαος Χ. |  |
2016 | Προαγωγή ψυχικής υγείας σε παιδιά ηλικίας 4-6 ετών: εφαρμογή του προγράμματος Μπορώ να λύσω το πρόβλημα σε νηπιαγωγεία στην Ελλάδα | Χίου, Βαρβάρα Φ. |  |
2018 | Πρόβλεψη της επίδοσης νεαρών κολυμβητών με βάση ανθρωπομετρικά και τεχνικά χαρακτηριστικά | Ρόζη, Γεωργία Κ. |  |
1986 | ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ | Βελονάκης, Εμμανουήλ Γ. |  |
2002 | Προβλήματα στο φωνητικό - φωνολογικό επίπεδο τηε γλώσσας παιδιών σχολικής ηλικίας και οι επιπτώσεις τους στη μάθηση | Βούλγαρης, Δημήτριος Γ. |  |
2008 | Προβλήματα των μαθητών κατά τη μετάβαση από το δημοτικό σχολείο στο γυμνάσιο | Μπενέκου, Πολυξένη Κ. |  |