Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2019 | Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας διδακτικής ακολουθίας στο πλαίσιο της εποικοδομητικής αντίληψης του αναλυτικού προγράμματος φυσικών επιστημών για τη διδασκαλία και τη μάθηση του πρώτου θερμοδυναμικού νόμου σε μαθητές της Β' Λυκείου | Μέλη, Καλλιόπη Κ. | |
2014 | Σχεδιασμός και ανάλυση δραστηριοτήτων των φυσικών επιστημών για μαθητές ηλικίας 5-9 ετών με τις σύγχρονες θέσεις της θεωρίας της δραστηριότητας (cultural- historical- activity theory - CHAT) | Θεοδωράκη, Χαρίκλεια Γ. | |
2004 | Σχεδιασμός και ανάπτυξη ανοιχτών συστημάτων σύγχρονης συνεργατικής μάθησης | Φειδάς, Χρήστος Α. | |
2019 | Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός μαζικού, ανοιχτού, διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) για την αναπλαισίωση των φυσικών επιστημών στο κοινωνικοπολιτισμικό τους περιβάλλον | Λέτση, Άννα Ρ. | |
2019 | Σχεδιασμός και αξιολόγηση μιας σειράς διδασκαλιών στο πλαίσιο του γραμματισμού στις φυσικές επιστήμες: εισαγωγή στις αρχές της βιοκλιματικής και της αειφορίας | Γκιόκα, Αλεξάνδρα Σ. | |
2019 | Σχεδιασμός και εφαρμογή διοίκησης ολικής ποιότητας στην εκπαίδευση: η περίπτωση της Κύπρου | Καραγεώργος, Χρήστος Γ. | |
2019 | Σχεδιασμός και εφαρμογή ενός διαχρονικού προγράμματος για την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση με τη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας | Κοροσίδου, Ελένη Ι. | |
2019 | Σχεδιασμός και εφαρμογή πολιτισμικά προσαρμοσμένων προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για ενήλικες πρόσφυγες | Αποστολίδου, Άννα Ν. | |
2016 | Σχεδιασμός και μελέτη παραμετροποιημένου συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης στο διαδίκτυο στα πλαίσια προστασίας δασογεωργικών οικοσυστημάτων | Κυρκενίδης, Ιωάννης Β. | |
2021 | Σχεδιασμός και οργάνωση περιεχομένου προγράμματος εκπαιδευτών ενηλίκων και διδασκαλία εκπαιδευόμενων εκπαιδευτών, με βάση την παιδαγωγική θεωρία του Πάουλο Φρέιρε | Πατλακίδης, Κωνσταντίνος Π. | |
2014 | Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης των δασκάλων στα μαθηματικά | Νίκα, Στέλλα Δ. | |
2012 | Σχεδιασμός και χρήση μαθησιακών αντικειμένων: μία σημειωτική προσέγγιση | Βορβυλάς, Γεώργιος | |
2020 | Σχεδιασμός μοντέλου για την ανάπτυξη εφαρμογών εκμάθησης ξένης γλώσσας για κινητές συσκευές | Μαυροπούλου, Ελένη Χ. | |
2013 | Σχεδιασμός, Οργάνωση και υλοποίηση Προγραμμάτων Ολυμπιακής Παιδείας. Η εκπαιδευτική διάσταση του προγράμματος Ολυμπιακής Παιδείας των Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004 | Μακρής, Αλέξανδρος Ι. | |
2010 | Σχεδιασμός, πιλοτική εφαρμογή και διαμορφωτική αξιολόγηση ηλεκτρονικής πλατφόρμας μάθησης για τη δορυφορική τηλεπισκόπηση και τις εφαρμογές της | Αδακτύλου, Νεκταρία-Ελένη Δ. | |
2014 | Σχεδιασμός προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα: η περίπτωση της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης | Λευθεριώτου, Πιέρα Α. | |
2000 | Σχέσεις ανάμεσα στη γλωσσολογική συνείδηση και τις γλωσσικές ικανότητες με την ορθογραφική δεξιότητα μαθητών ηλικίας 11-12 ετών | Καρατζάς, Ανδρέας Δ. | |
1990 | Σχέσεις εκπαίδευσης και απασχόλησης: Οι μισθωτοί των Ιωαννίνων | Σιάκαρης, Κωνσταντίνος Ν. | |
2022 | Σχέσεις εξουσίας και σχολείο: μελέτη περίπτωσης άτυπης εφαρμογής αμεσοδημοκρατικής κυβερνολογικής στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα | Ρετάλης, Γεώργιος Ι. | |
2004 | Σχέσεις μεταξύ υπολογιστικής νοημοσύνης και μη γραμμικής επιστήμης | Λεοντίτσης, Αλέξανδρος Α. | |