Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2000 | Το ερευνητικό εκπαιδευτικό εργαστήριο στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών - εφαρμογή στους φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών | Μάργαρη, Μαρία Ι. |  |
2009 | Το ευρωπαϊκό σύστημα αξιών στα αναλυτικά προγράμματα και στα σχολικά εγχειρίδια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Κοντάκος, Παναγιώτης Θ. |  |
2005 | Το ζήτημα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: εμπειρική διερεύνηση των παραμέτρων και των θεσμικών δομών της επιμόρφωσης | Γρίβα, Ελένη Α. |  |
2018 | Το θεατρικό παιχνίδι σε μαθητές με ελαφριά και μέτρια νοητική υστέρηση: καινοτόμες προσεγγίσεις και δράσεις στο έπος της Οδύσσειας | Γκατζόγια, Θεοδώρα Ν. |  |
2012 | Το θεσμικό πλαίσιο και η ιδεολογική λειτουργία της ελληνικής εκπαίδευσης στη Σάμο την περίοδο της ηγεμονίας (Αύγουστος 1834-Μάρτιος 1913) | Ορφανού, Αλεξία Ν. |  |
2018 | Το θεσμικό πλαίσιο της επιμόρφωσης του ανθρώπινου δυναμικού στην ελληνική δημόσια διοίκηση για τις ξένες γλώσσες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης | Μπουρμπούλη, Αγγελική Δ. |  |
2000 | Το κείμενο και η εικόνα στις εικονογραφημένες μικρές ιστορίες της Σοφίας Ζαραμπούκα (1970-2000) | Σιβροπούλου, Ειρήνη Θ. |  |
2007 | Το κίνημα της μεταρρυθμιστικής παιδαγωγικής και η επίδρασή του στο παιδαγωγικό έργο του Μιχάλη Παπαμαύρου | Μαρτίνου-Κανάκη, Σωτηρία Γ. |  |
2007 | Το κλέφτικο τραγούδι ( 18ος-19ος αι.): ιστορία και μουσική τέχνη στη βασική εκπαίδευση και την παιδεία | Ζέρβας, Σπυρίδων Π. |  |
2005 | Το κοινωνικό παιχνίδι της υποκριτικής ως εκπαιδευτική διαδικασία στο νηπιαγωγείο | Τζελετοπούλου, Γκόλφω |  |
2021 | Το κοινωνικό-συναισθηματικό προφίλ των λογοτεχνικών χαρακτήρων στα εικονογραφημένα βιβλία και η ερμηνεία του από παιδιά προσχολικής ηλικίας | Δερματά, Αικατερίνη Ι. |  |
2016 | Το κουκλοθέατρο ως διαπολιτισμικό και επικοινωνιακό εργαλείο στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας: μία μελέτη περίπτωσης στους μαθητές προσχολικής ηλικίας των τμημάτων εκμάθησης ελληνικής γλώσσας στη Στοκχόλμη | Βίτσου, Μαγδαληνή Δ. |  |
2016 | Το κουκλοθέατρο ως μέσον αγωγής και θεραπείας | Κουλουμπή-Πάλμου, Βασιλική Ι. |  |
2016 | Το κωμικό του χαρακτήρα/ήρωα στο σύγχρονο εικονογραφημένο μικροαφήγημα 1990-2010 | Τζιτζιλή, Ειρήνη Α. |  |
2007 | Το λεξικό στη διδακτική πράξη και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό | Χατζηδήμου, Κωνσταντίνος Δ. |  |
2017 | Το λύκειο και το φροντιστήριο στην πρόσβαση των μαθητών στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών | Πολυμίλη, Αικατερίνη Χ. |  |
2014 | Το μάθημα της αγγλικής γλώσσας στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η προσφυγή στο φροντιστήριο: μια εμπειρική έρευνα για την επίδραση της κοινωνικής τάξης στην εκμάθηση και πιστοποίησή της | Τσιπλακίδης, Ιάκωβος Θ. |  |
1993 | ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ | Αδάλογλου-Παπαδογιάννη, Κυριακή |  |
2002 | Το μάθημα της ιστορίας στην ελληνική εκπαίδευση: ιστορικές, παιδαγωγικές και διδακτικές διαστάσεις | Ηλιοπούλου, Ιωάννα |  |
1990 | Το μάθημα της λογοτεχνίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Αγγλία και την Ελλάδα: Συγκριτική θεώρηση | Χοντολίδου, Ελένη Σ. |  |