Πορείες μάθησης δίγλωσσων μαθητών στο ελληνικό σχολείο. Ζητήματα γλώσσας και ταυτότητας
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15672
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15672
Εναλλακτικός τίτλος
Learning ways of bilingual pupils at the greek school. Language and identity issues
Συγγραφέας
Στόγιος, Νικόλαος Μερτζιάνης
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Σκούρτου Ελένη
Βρατσάλης Κωνσταντίνος
Χατζηδάκη Ασπασία
Δαμανάκης Μιχάλης
Χατζησαββίδης Σωφρόνης
Σελλά-Μάζη Ελένη
Γκόβαρης Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Μάθηση; Διγλωσσία; Ταυτότητες; Παιδιά μεταναστών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
246 σ., εικ.