Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2021 | Μορφές αξιολόγησης της μαθησιακής προόδου στο πεδίο της εικαστικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: διερευνώντας τις στάσεις των εκπαιδευτικών | Κεσιμίδη, Γεωργία Μ. | |
1999 | Μορφές διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και κοινωνικής ενσωμάτωσης παιδιών μεταναστών στην Ελλάδα | Μπερέρης, Πέτρος | |
2001 | Μορφές κατανομής πόρων στην εκπαίδευση και κοινωνικός αποκλεισμός. Η περίπτωση των δημοτικών σχολείων της κεντρικής, ανατολικής και δυτικής ζώνης της Θεσσαλονίκης κατά την περίοδο 1974-1986 | Λιάμπας, Αναστάσιος Α. | |
2003 | Μορφές μαθησιακών δραστηριοτήτων για την εισαγωγή της έννοιας της πιθανότητας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Σκουμπουρδή, Χρυσάνθη Μ. | |
2012 | Μορφολογική, σημασιολογική και συντακτική περιγραφή των πολυλεκτικών σύνθετων μονάδων με τη μορφή επίθετο και ουσιαστικό: προτάσεις εφαρμογής στη διδακτική της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας | Φούφη, Βασιλική Γ. | |
2015 | Μουσεία και άτομα με ολική ή μερική απώλεια όρασης: ζητήματα πρόσβασης και αξιοποίησης μουσείων στην εκπαίδευση των παιδιών με σοβαρά προβλήματα όρασης | Κανάρη, Χαρίκλεια Σ. | |
2014 | Μουσειακοί χώροι για παιδιά: οργάνωση και χρήση του εκθεσιακού περιβάλλοντος | Καλεσοπούλου, Δέσποινα Γ. | |
2014 | Μουσεία, προφορική ιστορία και διαπολιτισμική αγωγή: η χρήση των ιστοριών ζωής στο μουσειακό περιβάλλον για την προσέγγιση της σύγχρονης μετανάστευσης από παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας | Βλαχάκη, Μαρία Δ. | |
2022 | Μουσείο και μάθηση ενηλίκων στην Ελλάδα: συμβολή στην προώθηση της τυπικής, μη τυπικής εκπαίδευσης και άτυπης μάθησης ενηλίκων στα μουσεία | Σαραντίδης, Παναγιώτης Χ. | |
2011 | Μύθος και πολυτροπικότητα: σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδακτική της λογοτεχνίας | Δεγερμεντζίδης, Συμεών Ι. | |
2023 | Νέα δημόσια διοίκηση και σχολική εκπαίδευση: απόψεις των στελεχών εκπαιδευτικής διοίκησης στην Ελλάδα | Ανδρικόπουλος, Βασίλειος Π. | |
2016 | Νεανική παραβατικότητα και σχολείο: μορφές παραβατικής συμπεριφοράς και κοινωνικός έλεγχος μαθητών - μαθητριών γυμνασίων και λυκείων της Αθήνας: ο ρόλος του σχολείου | Ταμιχτσής, Ιωάννης Γ. | |
2012 | Νέες επικοινωνιακές δομές και συμβάσεις: γλωσσολογική και κοινωνιολογική ανάλυση των διαδικτυακών συζητήσεων των νέων | Καππάτου, Αναστασία Δ. | |
2004 | Νέες επιστημολογικές και ιστοριογραφικές θεωρήσεις στο χώρο της ιστορίας και η εφαρμογή τους στη διδακτική πράξη στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Ιστορία των ιστορικών και σχολική Ιστορία : μία προσπάθεια σύγκλισης | Γατσωτής, Παναγιώτης Χ. | |
2007 | Νέες προσεγγίσεις για την διαμόρφωση της διδασκαλίας των μαθηματικών και της τεχνολογίας με άξονα την αξιολόγηση: σενάρια εργασίας με χρήση εργαλείων σε θέματα μαθηματικών, τεχνολογίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών κ.τ.λ. | Μαρίνος, Ανδρέας | |
2015 | Νέες στρατηγικές της διδασκαλίας των (μαθηματικών) κλασμάτων σε παιδιά της ΣΤ΄ δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες μέσω του εικονικού μαθησιακού περιβάλλοντος των νέων τεχνολογιών της πληροφορικής και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) | Πολύδωρος, Γεώργιος Β. | |
2011 | Νέες τεχνολογίες και διαπολιτισμική εκπαίδευση | Μαυρομμάτη, Μαρία Ν. | |
2014 | Νέες τεχνολογίες και εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες: ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η αξιολόγηση μιας διδακτικής ακολουθίας για φαινόμενα που συνδέονται με τις σχετικές κινήσεις ήλιου-γης-σελήνης, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Σταράκης, Ιωάννης Μ. | |
2015 | Νέες τεχνολογίες και μαθησιακός τύπος φοιτητών/τριών στη νοσηλευτική επιστήμη | Χριστοδούλου, Ελένη Γ. | |
2020 | Νέες τεχνολογίες στη διαπολιτισμική εκπαίδευση | Χατζηαγαπίου, Ανδρέας Ν. | |