Νέες επιστημολογικές και ιστοριογραφικές θεωρήσεις στο χώρο της ιστορίας και η εφαρμογή τους στη διδακτική πράξη στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Ιστορία των ιστορικών και σχολική Ιστορία : μία προσπάθεια σύγκλισης

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14493
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14493
ND
14493
Εναλλακτικός τίτλος
New epistemological and historiographical approaches in the discipline of history and their application in the elementary and secontary education
Συγγραφέας
Γατσωτής, Παναγιώτης του Χρήστος
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Κόκκινος Γεώργιος
Βεντούρα Λίνα
Βράτσαλης Κώστας
Λεοντσίνης Γεώργιος
Κουλούρη Χριστίνα
Χαρίτος Χαράλαμπος
Αθανασιάδης Ηλίας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ιστορία ιστορικών; Σχολική Ιστορία; Σύγκλιση; Προσληπτικά σχήματα μαθητών; Ερωτηματολόγια; Νάξος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
454 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)