Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
1988ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΠΡΟΩΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΟΥ Γ.Π.Ν. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣΔαβάζογλου, Αγγελική 
2023Σχολική ηγεσία και ενταξιακή εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: αξιακό σύστημα, γνώσεις, πεποιθήσεις, στάσεις και πρακτικές διευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΤσιραντωνάκη, Σμαραγδή Σ.
2019Σχολική κοινότητα και αυτοαξιολόγηση σχολείου με στόχο τη βελτίωσή του: μία έρευνα δράσης εστιασμένη στον σχολικό εκφοβισμόΘεοδώρου, Ιωάννης Α.
2007Σχολική κοινωνική και συναισθηματική λειτουργικότητα παιδιών σχολικής ηλικίας με διαταραχή ελλειματικής προσοχής - υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) και κατάθλιψηΣιαπάτη-Τελιούση, Σταυρούλα Σ.
2000Σχολική προσαρμογή μαθητών με δι-πολιτισμικά χαρακτηριστικά: η περίπτωση παλιννοστούντων μαθητών από την πρώην Σοβιετική Ένωση στο ελληνικό δημοτικό σχολείοΠαλαιολόγου, Νεκταρία Ε.
2000Σχολική υποεπίδοση στα Μαθηματικά και ενισχυτική διδασκαλία: σχολικές δυσκολίες, η διαπραγμάτευση του νοήματος και η διδασκαλία στρατηγικώνΜπάρμπας, Γεώργιος Σ.
2011Σχολικός εκφοβισμός - θυματοποίηση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας: ενδοπροσωπικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντεςΒλάχου, Μαρία
2014Σχολικός εκφοβισμός και θυματοποίηση στο γυμνάσιο: ο ρόλος των εξωγενών και των ενδογενών χαρακτηριστικών του σχολείου στο πλαίσιο της οικοσυστημικής προσέγγισηςΚάπαρη, Κωνσταντίνα Δ.
2009Σώματα κειμένων και γλωσσική εκπαίδευση: δυνατότητες αξιοποίησης στη διδασκαλία της ελληνικής και συγκρότηση παιδαγωγικά κατάλληλων σωμάτων κειμένωνΓιάγκου, Μαρία Ε.
2018Σωματική δυσαρέσκεια παιδιών με υπερβάλλον βάρος: διερεύνηση της σύνδεσής της με τη σωματική δυσαρέσκεια των γονέων τουςΚαραογλανίδης, Αβραάμ Α.
2023Τhe inclusion of children with functional neurodevelopmental disorders (high functioning autism) in the greek formal education before and during the covid-19 pandemic: teachers’ perceptions and attitudes on the inclusion of children with functional autism, the bidirectional influences in the classroom and the inclusion processesΦοδελιανάκης, Αντώνιος Κ. 
1993ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ. ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑΜητακίδου-Κοκκώνη, Χριστοδούλα Χ.
1994ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ: ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΟΥΣΑλιμήσης, Δημήτριος 
2007Τα αναλυτικά προγράμματα και η διδακτική μεθοδολογία στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας και των κειμένων: στην προσχολική αγωγή και στην εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση: θεωρία και πράξηΠαπά, Μόνικα Α.
2014Τα αναλυτικά προγράμματα και τα κυπριακά σχολικά βιβλία ιστορίας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο κατά την περίοδο της αγγλοκρατίας (1878-1960): η διάχυση της εθνικής και αποικιακής ιδεολογίαςΑργυρού, Χρήστος Α.
2017Τα αναστασιματάρια Πέτρου Εφεσίου και Ιωάννου Πρωτοψάλτου: μορφολογική και διδακτική προσέγγισηΠενέτης, Γεώργιος Ν.
2023Τα ανθρωπογεωγραφικά χαρακτηριστικά των μαθητών ως παράγοντας διδακτικής αποτελεσματικότητας σε δίγλωσσα σχολεία: διακρατική, συγκριτική μελέτηΚατερίνη, Ιωάννα Ε. 
2020Τα δημόσια σχολεία γονεϊκής επιλογής στην Ελλάδα: ταυτότητα, κοινωνική σύνθεση, δημόσιος και ιδιωτικός λόγοςΝικολοπούλου, Αικατερίνη Γ.
2020Τα δημοτικά σχολεία ως επαγγελματικές κοινότητες μάθησης και η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικώνΜπαλάση, Αικατερίνη Ν.
2021Τα δημοτικά τραγούδια των Πομάκων της Θράκης στο πλαίσιο της βαλκανικής μουσικής παράδοσης: συγκριτική μελέτη πολιτιστικών αλληλεπιδράσεων και διερεύνηση δυνατοτήτων παιδαγωγικής αξιοποίησής τουςΚόκκας, Νικόλαος Θ.