Σχολική υποεπίδοση στα Μαθηματικά και ενισχυτική διδασκαλία: σχολικές δυσκολίες, η διαπραγμάτευση του νοήματος και η διδασκαλία στρατηγικών
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12952
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12952
Εναλλακτικός τίτλος
School under-achievement in mathematics and supporting teaching
Συγγραφέας
Μπάρμπας, Γεώργιος
Ημερομηνία
2000
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας. Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Μαυρογιώργος Γεώργιος
Τζουριάδου Μαρία
Κολεζά Ευγενία
Νούτσος Χαράλαμπος
Παπακωνσταντίνου Παναγιώτης
Σιάνου Ελένη
Στασινός Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Σχολεία; Σχολικές δυσκολίες; Ενισχυτική διδασκαλία; Νόημα; Αναλυτική επεξεργασία; Ολιστική επεξεργασία; Μαθηματικά; Σχολικές επιδόσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά