Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2014Ο στατιστικός γραμματισμός στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών των μαθηματικών του δημοτικού σχολείουΚοντογιάννη, Αριστούλα Γ.
2020Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή του εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος μαθητών/τριών με αναπηρίες στην προσχολική εκπαίδευση: μια πολυμεθοδολογική ερευνητική προσέγγιση του ρόλου και της σημασίας του στο πλαίσιο της ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσηςΓελαστοπούλου, Μαρία Α. 
2001Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εκπαιδευτικής παρέμβασης για το γραμματισμό ενήλικων κρατουμένων: το παράδειγμα των δικαστικών φυλακών Διαβατών ΘεσσαλονίκηςΧασιώτης, Βασίλειος Α.
1994Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ. (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ)Πάντα, Δήμητρα
2016Ο σχολικός κήπος ως πεδίο εισόδου αλλαγών για την εξέλιξη του σχολείου στην κατεύθυνση της αειφορίαςΓαρίτσης, Ιωάννης Δ.
2015Όταν είσαι γονιός από την τάξη τη δική μας...: ταξικές διαφοροποιήσεις των οικογενειακών μορφωτικών πρακτικώνΦάκου, Αιμιλία Ν.
2006Ο τραγικός μύθος της αρχαιότητας για την παιδική ηλικίαΜουλά, Ευαγγελία Ε.
2010Ο τρωϊκός πόλεμος στο ελληνικό παιδικό βιβλίο (1974-2004): αξίες ψυχοσωματικής και κοινωνικής ανάπτυξης του παιδιούΑδάμ, Μόνικα Κ.
2012Ο υλικός πολιτισμός της αρχαιότητας και οι αλλοδαποί μαθητές στα ελληνικά σχολεία: η περίπτωση της δευτεροβάθμιας διαπολιτισμικής εκπαίδευσηςΠαπαμαγκανά, Ιωάννα Ι.
2003Ο ύστερος βίος της ελληνικής εκπαίδευσης στη μείζονα Θράκη (Βιλαέτι Ανδριανουπόλεως) κατά την περίοδο (1900 - 1922)Αργυρόπουλος, Αργύριος Θ.
2024Ο φάκελος αξιολόγησης (portfolio): διερεύνηση των παραμέτρων της εφαρμογής του στο νηπιαγωγείοΝεραντζίδου, Ανθούλα Δ. 
2023Ο χωρικός προσανατολισμός ως πλαίσιο για την ανάπτυξη της χωρικής σκέψης: ενσώματη νοηματοδότηση υποστηριζόμενη από τη χρήση δυναμικά διασυνδεδεμένων ψηφιακών αναπαραστάσεωνΓκρέκα, Χριστίνα Π. 
2015Ο χώρος ως υλικό πεδίο αγωγής στο συνεργατικό νηπιαγωγείο: εφαρμογή στη διδακτική λογοτεχνικών κειμένωνΖησοπούλου, Ελένη Ι.
2011Όψεις πολιτικής κοινωνικοποίησης δωδεκαετών μαθητών του ελληνικού δημόσιου δημοτικού σχολείουΚαρναβάς, Βασίλειος Ζ.
2019Όψεις της αναπηρίας σε δύο εκδοχές κινηματογραφικής αφήγησης: ταινίες μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ και η δυνατότητα αξιοποίησής τους στη διδακτική πράξη από τη σκοπιά των κοινωνικών προσεγγίσεων της αναπηρίαςΒεργιώτη, Ελεονώρα Η.
2006Όψεις της αρχαιότητας στα βιβλία της παιδικής ηλικίας. Το παράδειγμα του ομηρικού μύθουΚαλιακάτσου, Ιωάννα Α.
2010Όψεις της εναλλαγής κώδικα σε ελληνόπουλα στη Γερμανία και η σημασία της για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσαςΣτύλου, Γεωργία Κ.
2020Ο ψηφιακός γραμματισμός στην υποχρεωτική εκπαίδευση: μελέτη των απόψεων μαθητών γυμνασίου για τις ψηφιακές ικανότητες που έχουν αναπτύξειΝικολαΐδης, Παντελής Ν.
2017Ο ψηφιακός φάκελος μαθητή (e-portfolio) ως καινοτόμο εκπαιδευτικό εργαλείο αυθεντικής αξιολόγησης και ανάπτυξης δεξιοτήτων στην προσχολική εκπαίδευσηΠαναγιωτοπούλου, Παναγιώτα Η.
2022Πάγωμα κατά τη βάδιση ασθενών με τη νόσο του Πάρκινσον: συγχρονικός έλεγχος χωροχρονικών παραμέτρων της κίνησης των άνω άκρων τους και των συζυγών οφθαλμικών κινήσεων τουςΖιάγκας, Ευθύμιος Α.