Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ. (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ)

Περίληψη

Η ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ. ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ Σ.Ε.Π. ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟΝ Σ.Ε.Π. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕΛΕΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Ε.Π. ΣΕΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΘΕΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΧΩΡΕΣ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE AIM OF THIS COMPARATIVE STUDY IS TO EXPLORE THE FUNCTION OF CAREERS EDUCATION IN THE BROADER SOCIAL, ECONOMIC AND EDUCATIONAL CONTEXT IN GREEK AND ENGLISH SECONDARY SCHOOLS. THE STUDY EXAMINES THE PLACE OF CAREERS EDUCATION IN THE CURRICULUM, DESCRIBES AND INTERPRETES THE WAYS OF ITS IMPLEMENTATION AND DISCUSSES THE PROBLEM OF TEACHERS' TRAINING ON CAREERS EDUCATION. THE JUXTAPOSITION AND COMPARATIVE ANALYSIS OF THE DATA STUDY THE DIMENSIONS OF CAREERS EDUCATION IN TERMS OF THE EDUCATIONAL FRAMEWORK OF EACH OF THE TWO COUNTRIES.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3185
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3185
Εναλλακτικός τίτλος
CAREERS EDUCATION IN THE GREEK AND ENGLISH SECONDARY SCHOOLS. (COMPARATIVE STUDY)
Συγγραφέας
ΠΑΝΤΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Ημερομηνία
1994
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
ΤΕΡΖΗΣ Ν.
ΦΑΤΟΥΡΟΥ Μ.
ΠΑΠΑΝΑΟΥΜ Ζ.
ΞΩΧΕΛΛΗΣ Π.
ΚΕΛΠΑΝΙΔΗΣ Μ.
ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ Δ.
ΖΙΩΓΟΥ-ΚΑΡΑΣΤΕΡΓΙΟΥ Ζ.
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά