Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2022 | Από τη Realpolitik στη Machtpolitik: τα τεκμήρια στο έργο του Θουκυδίδη | Κουτσολίας, Νικόλαος Δ. | |
1999 | Από την κίνηση στο χορό: διερεύνηση της έννοιας του χρόνου στην φιλοσοφία του Αριστοτέλη | Παπαευστρατίου, Νικόλαος | |
2024 | Αποτυπώσεις του εκπαιδευτικού γίγνεσθαι στον έντυπο τύπο της περιόδου 1870-1911 | Κανταράκη, Σοφία Δ. | |
2023 | Αποτύπωση σχέσεων και διαδράσεων σε μια πανεπιστημιακή κλινική μέσα από τη χρήση νέων τεχνολογιών: ο ρόλος της επικοινωνίας (εσωτερικής και εξωτερικής) | Γιάννου, Ευθυμία-Χαρίκλεια Η. | |
2021 | Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών - φοιτητών ως προς τη Θεατρική Αγωγή και τα καλλιτεχνικά μαθήματα με στόχο την ένταξή τους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα | Τσιάκα, Δήμητρα Β. | |
2019 | Αρχαία Ελληνική πόλις και μαθηματικά: τα μαθηματικά αντικείμενα ως αυθύπαρκτα όντα του κόσμου των ιδεών και ως εργαλεία των επιστημών, εις την αρχαίαν Ελληνικήν πόλιν, από τους Προσωκρατικούς έως τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη | Χατζηδάκη, Ναυσικά Α. | |
2020 | Αυτόματη μετάφραση μεταφορών και ιδιωτισμών από τα ιταλικά στα ελληνικά | Χατζηθεοδώρου, Κωνσταντίνος Κ. | |
2020 | Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και MOOCs: μια εναλλακτική πρόταση μη τυπικής εκπαίδευσης | Γιασιράνης, Στέφανος Ν. | |
2014 | Αφηγηματικά μοντέλα και νέες τεχνολογίες: όροι και όρια σύγχρονων εκθεσιακών σεναρίων | Τάλλης, Ιωάννης Σ. | |
2023 | Αφηγήσεις και συναισθήματα σε κίνηση: μια έρευνα-δημιουργία για τη χωρική εμπειρία μέσα από τη χρήση κινητών ψηφιακών μέσων | Γάτου, Λαμπρή-Ισμήνη Η. | |
2021 | Βελτίωση των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων εφήβων μαθητών με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού: εφαρμογή του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Circle Time | Καλύβεζα, Σταματίνα Σ. | |
2020 | Βιογραφικές αφηγήσεις και βιογραφικές ταυτότητες μεταναστριών δεύτερης γενιάς από την Αλβανία που σπουδάζουν στο ελληνικό πανεπιστήμιο: ρίζες και διαδρομές | Μητσιάλη, Αλεξάνδρα Ν. | |
2022 | Βιοκλιματικός σχεδιασμός του σχολικού περιβάλλοντος μέσα από τις απόψεις μαθητών: προσεγγίσεις στο πλαίσιο των Επιστημών Αγωγής | Χριστοδουλάκης, Παναγιώτης-Τσαμπίκος Β. | |
2021 | Βιώσιμη διαχείριση μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς της Unesco: μοντέλα, προτάσεις, προοπτικές: η περίπτωση της παλιάς πόλης της Κέρκυρας | Πουλημένου, Σοφία-Μαρία Σ. | |
2023 | Γενική Επιτροπεία της Επικρατείας στο Ελεγκτικό Συνέδριο και η καταπολέμηση της διαφθοράς | Κάρκαλης, Ιωάννης Π. | |
2021 | Γερμανικός και νεοελληνικός διαφωτισμός: διερεύνηση πνευματικών αλληλεπιδράσεων στη διαμόρφωση της νεοελληνικής παιδείας | Κουκουβίνου, Σοφία Χ. | |
2002 | Για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς: πολιτισμικές, τεχνολογικές και επιστημολογικές συνιστώσες | Κόκκινος, Χαράλαμπος Δ. | |
2009 | Γιώργος Σισιλιάνος: ζωή και έργο | Χριστοπούλου, Σταυρούλα Ν. | |
2020 | Γλωσσικές αναπαραστάσεις παιδιών προσφύγων σε σύγχρονα μέσα ενημέρωσης | Δερβένη, Ελένη Α. | |
2018 | Γλωσσική διδασκαλία στην Α΄ δημοτικού: συν-οικοδομώντας μια κοινότητα πρώτου σχολικού γραμματισμού | Τύμπα, Ευαγγελία Α. | |