Βιοκλιματικός σχεδιασμός του σχολικού περιβάλλοντος μέσα από τις απόψεις μαθητών: προσεγγίσεις στο πλαίσιο των Επιστημών Αγωγής

Περίληψη

Η επίλυση των σύγχρονων περιβαλλοντικών προβλημάτων προϋποθέτει, από την πλευρά των πολιτών, τη συνειδητοποίηση για την ατομική ευθύνη που έχουν, καθώς και την ευαισθητοποίηση τους σχετικά με το περιβάλλον. Σε παγκόσμια και τοπική κλίμακα η προστασία του συνιστά ένα εξαιρετικής σημασίας κοινωνικό στόχο για την επίτευξη του οποίου κομβικό σημείο αποτελεί το σχολείο και η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Το σύγχρονο σχολείο καλείται να προσαρμοστεί στο πλαίσιο μιας ολιστικής προσέγγισης, ώστε να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες και απαιτήσεις. Η προσαρμογή αυτή προϋποθέτει αλλαγές σε ποικίλους τομείς και ειδικότερα στην υλοποίηση καινοτόμων δράσεων, την εφαρμογή νέων μεθοδολογικών προσεγγίσεων της διδασκαλίας, τον εκσυγχρονισμό της υλικοτεχνικής υποδομής του σχολείου, την αρχιτεκτονική των σχολικών κτηρίων, αλλά και την διαμόρφωση του σχολικού περιβάλλοντος σύμφωνα με τις αειφορικές αρχές του βιοκλιματικού σχεδιασμού εναρμονίζοντας το με την εκπαιδευτική διαδικασία. Η παρούσα έρευνα ανήκει στο χ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The solution of modern environmental problems presupposes, on the part of the citizens, the awareness of their individual responsibility, as well as their awareness of the environment. On a global and local scale, its protection is an extremely important social goal for which the school and Environmental Education play a key role. The modern school is called to adapt in the context of a holistic approach, in order to meet the new needs and requirements. This adaptation presupposes changes in various fields and in particular in the implementation of innovative actions, the application of new methodological approaches to teaching, the modernization of the material and technical infrastructure of the school, the architecture of school buildings, but also the shaping of the school environment according to bioclimatic design aligning it with the educational process. The present thesis is part of the field of education and studies the views of the students in the 6th grade of primary schools ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50940
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50940
ND
50940
Εναλλακτικός τίτλος
Bioclimatic design of the school environment through students' perspectives: approaches in the context of Education Sciences
Συγγραφέας
Χριστοδουλάκης, Παναγιώτης-Τσαμπίκος του Βασίλειος
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Ξανθάκου Ποτίτσα
Καϊλα Μαρία
Μόγιας Αθανάσιος
Ανδρεαδάκης Νικόλαος
Παπαβασιλείου Βασίλειος
Σταμάτης Παναγιώτης
Νικολάου Ελένη
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, διεπιστημονική προσέγγιση
Λέξεις-κλειδιά
Βιοκλιματικός σχεδιασμός; Σχολικό περιβάλλον; Επιστήμες Αγωγής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)