Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών - φοιτητών ως προς τη Θεατρική Αγωγή και τα καλλιτεχνικά μαθήματα με στόχο την ένταξή τους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή με τίτλο «Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών-φοιτητών ως προς τη Θεατρική Αγωγή και τα καλλιτεχνικά μαθήματα με στόχο την ένταξή τους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα» είναι προϊόν της έρευνας της συγγραφέως στο πλαίσιο της εκπόνησης του διδακτορικού της στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας, του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.Στο Πρώτο Μέρος αντλούμε ερεθίσματα από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους διδασκαλίας θεατρικών πρακτικών, όπως η Δραματοποίηση, το Θεατρικό Παιχνίδι, ο Αυτοσχεδιασμός, κ.ά., οι οποίες αποτελούν ένα εκπαιδευτικό εργαλείο που καλλιεργεί την σκέψη, την έκφραση και τη δημιουργικότητα όλων όσων εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επίσης μέσα από τη μελέτη των Επιστημών που υπηρετούν ποικίλους εκπαιδευτικούς σκοπούς, προσπαθούμε να επιλύσουμε πρακτικά προβλήματα με γνώμονα όλα σχεδόν τα διδακτικά αντικείμενα, όπως η Γλώσσα, η Φυσική, η Δημιουργική Γραφή, βασιζόμενοι σε εργαστηριακά παιχνίδια δεξιοτήτων και ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present dissertation, entitled "Views and attitudes of teachers and students regarding the Theatrical Education and the art courses with the aim of their integration in the Greek educational system", is a product of the author's research, in the context of her doctorate in the Department of Early Childhood Education, within the Faculty of Education at Florina, at the University of Western Macedonia.In the First Part, we present stimuli drawn from the most popular teaching methods of theatrical practices, such as Dramatization, Theatrical Play, Improvisation, Puppet Theatre, Shadow Play, Pantomime, Dance, Commedia dell'Arte, etc; these constitute educational instruments that cultivate thought, expression, and creativity in all those involved in the educational process. Also, through the study of the Sciences that serve various educational purposes, we attempt to solve practical problems in a plethora of subjects, such as Mythology, Language Education, Physics, Creative Writing, Spec ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49786
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49786
ND
49786
Εναλλακτικός τίτλος
Views and attitudes of teachers and students regarding the theatrical education and the art courses with the aim of their integration in the greek educational system
Punti di vista e atteggiamenti di insegnanti e studenti riguardo all'educazione teatrale e alle lezioni artistiche con l'obiettivo della loro integrazione nel sistema educativo greco
Συγγραφέας
Τσιάκα, Δήμητρα του Βασίλειος
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Γαργαλιάνος Σταμάτης
Παπαδόπουλος Συμεών
Δημάκη-Ζώρα Μαρία
Καμαρούδης Σταύρος
Κατσαρίδου Μάρθα
Πλιόγκου Βασιλική
Φανουράκη Κλειώ
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Τέχνες; Δραματοποίηση; Τεχνικές Θεάτρου; Παιδαγωγική; Στατιστική; Διδασκαλία; Θεατρική αγωγή; Θεατρικό παιχνίδι; Σκηνοθεσία; Παρατήρηση; Μαθητές; Φοιτητές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)