Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2024 | Γονεϊκή εμπλοκή στη σχολική εργασία των παιδιών στο σπίτι: κίνητρα, θυμικές διεργασίες και σχολική επίδοση | Φαλάγγα, Κωνσταντίνα Ν. | |
2024 | Γεωπολιτική ανάλυση του ψυχολογικού παράγοντα στο σύμπλοκο Ελλάδος - Σερβίας - ΠΓΔΜ και η υπερσυστημική παρέμβαση της Νεο-Οθωμανικής Τουρκίας | Νέμετς, Μαρία Π. | |
2024 | Η διπλή επεξεργασία κατά την απόκτηση εννοιών των φυσικών επιστημών και των μαθηματικών | Καραμανίδου, Αθηνά Α. | |
2024 | Η οπτική των θεραπευόμενων για τους σημαντικούς θεραπευτικούς παράγοντες σε συνθετική συστημική ομαδική θεραπεία: μια φαινομενολογική προσέγγιση | Τραβασάρος, Αναστάσιος Α. | |
2024 | Lifelong learning and education of adult migrants and refugees: the role of emotional intelligence on the development of skills | Τσέλα, Δήμητρα Μ. | |
2024 | Μια διερεύνηση της παρουσίας Αριστοτελικών αρετών στον ηθικό εκπαιδευτικό - ηγέτη και του αντιλαμβανόμενου αντικτύπου στην ψυχολογική ευημερία των μαθητών του | Ρούσσος, Αντώνιος Ι. | |
2024 | Ο ρυθμός ανάπτυξης επιμέρους προφορικών γλωσσικών δεξιοτήτων παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας με δυσκολίες μάθησης του γραπτού λόγου και η σχέση του με τη διαμόρφωση του μαθησιακού τους προφίλ: μια διαχρονική μελέτη | Καργιωτίδης, Απόστολος Χ. | |
2024 | Ενδοατομικοί και οικογενειακοί παράγοντες και η χρήση ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης στη ψυχολογική και κοινωνικοπολιτισμική προσαρμογή εφήβων μεταναστών | Τσινού, Αρετή Κ. | |
2024 | Διερεύνηση των μοτίβων δεσμού παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ) με τη μητέρα και τον πατέρα τους και εφαρμογή μιας συμπεριφορικής - αναλυτικής παρέμβασης για τη βελτίωση του δεσμού | Στεφανάκη, Αρετή Β. | |
2024 | Διερεύνηση παραγόντων και μηχανισμών προσαρμογής ασθενών με σκλήρυνση κατά πλάκας και συσχέτισή τους με την ποιότητα ζωής | Αμασλίδου, Ανθή Α. | |
2024 | Επιδράσεις των φορολογικών ελέγχων στην πρόθεση συμμόρφωσης των ιδιοκτητών των πολύ μικρών επιχειρήσεων της Ελλάδας | Φούρλας, Βασίλειος Π. | |
2024 | Ο προσδιορισμός της ‘διαφΩράς’ στην αρχιτεκτονική δομική οργάνωση: η ένταξη του σχεδιασμού της χρονικότητας στη διαδικασία της αρχιτεκτονικής σύνθεσης | Μιχαλοπούλου, Κατερίνα Γ. | |
2024 | Βραχείες παρεμβάσεις αλλαγής στις σχέσεις ζευγαριών που βιώνουν συντροφική βία με σκοπό την αποτροπή της, με το μοντέλο της Θεραπείας Ανθρωπίνων Συστημάτων (Θ.Α.Σ.): μια συμβολή στην ψυχολογία της οικογένειας | Μπατάλα, Κωνσταντίνα Γ. | |
2024 | Προσωπικότητα, πρώιμα δυσλειτουργικά σχήματα και κατάθλιψη: ο διαμεσολαβητικός ρόλος των αναπαραστάσεων και του τρόπου διαχείρισης της ασθένειας | Μαυροειδής, Γεώργιος Γ. | |
2024 | The development, implementation, and effectiveness of a multimodal intervention for childhood attention deficits: integrating iVR-based cognitive training to traditional evidence-based intervention approaches | Παχίτη, Ιουλιανή Θ. | |
2024 | Εννοιολογική αλλαγή: ο ρόλος της προσωπικότητας ρομποτικού μεσολαβητή στην απόκτηση διαδικαστικής και δηλωτικής γνώσης στην παιδική και εφηβική ηλικία | Χριστοδούλου, Παναγιώτα Γ. | |
2024 | Integrating neuromarketing and personality traits in diverse marketing strategies: from social change to corporate profit | Μπαλάσκας, Στέφανος Κ. | |
2024 | Η ανάπτυξη της ενσυνειδητότητας και της ψυχολογικής ευημερίας: η εφαρμογή σε φοιτητικό πληθυσμό ενός προγράμματος παρέμβασης βασισμένου στην θεραπευτική προσέγγιση Gestalt | Κυβέλου, Αγγελική Λ. | |
2024 | Επιστημικές πεποιθήσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με θέματα φυσικών επιστημών και ιστορίας: ανάπτυξη και εγκυροποίηση ερευνητικού εργαλείου και διερεύνηση της σχέσης με τις αντιλήψεις για τη μάθηση μέσω διερεύνησης | Κούτσιανου, Αθηνά Γ. | |
2024 | Guidelines for psychological support in the training of tefugees in the Hellenic Republic | Φασλή, Παναγιώτα Δ. | |