Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2012 | Οι ανθρώπινες επιδράσεις στην εξελικτική πορεία της χλωρίδας και της βλάστησης της Κεφαλληνίας από την προϊστορική εποχή μέχρι σήμερα: μελέτη για την εφαρμογή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση | Ευθυμιάτου-Κατσούνη, Ευτυχία-Νίκη | ![](images/text_button.gif) |
2020 | Οι αντιλήψεις και τα χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών στην πορεία εξέλιξης της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης: 1985-2014 | Ντόνα, Ειρήνη Κ. | ![](images/text_button.gif) |
2000 | Οι αντιλήψεις των μαθητών για τη σχέση εντατικών φυσικών μεγεθών με την ποσότητα του συστήματος και οι συνέπειες τους στη διδασκαλία | Φασουλόπουλος, Γιώργος | ![](images/text_button.gif) |
2022 | Οι αντιλήψεις των μαθητών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης για την έννοια του απείρου | Τσαμπουράκη, Αγγελική Ε. | ![](images/text_button.gif) |
2011 | Οι αντιλήψεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας για τη λειτουργία της αναπνοής των ζωνταντών οργανισμών: ο ρόλος της διδασκαλίας | Κωστοπούλου, Παγώνα Χ. | ![](images/text_button.gif) |
2011 | Οι ανώτατες σχολές θεωρητικής παιδείας στην πρώιμη βυζαντινή περίοδο, 4ος-8ος αι. μ.Χ.: Αθήνα, Κων/πολη, Αλεξάνδρεια, Γάζα, Βηρυτός | Χατζηκακίδης, Δημήτριος Π. | ![](images/text_button.gif) |
1996 | ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΣΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (1954-1994) | Αχλής, Νικόλαος | ![](images/text_button.gif) |
2013 | Οι απόψεις των γονιών γύρω από τον σχολικό εκφοβισμό και τα δικαιώματα του παιδιού | Κάργα, Σταυρούλα Δ. | ![](images/text_button.gif) |
2009 | Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του σχολικού εγχειριδίου των Φυσικών Επιστημών, τα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής του | Έξαρχος, Ιωάννης Ο. | ![](images/text_button.gif) |
2014 | Οι απόψεις των παιδιών για τα ζητήματα ψυχικής υγείας των συνομηλίκων τους | Δεσερή, Χαρίκλεια Π. | ![](images/text_button.gif) |
2010 | Οι γλωσσικές δεξιότητες των νηπίων υπό το πρίσμα του αναδυόμενου γραμματισμού: η συμβολή των κειμένων | Γώτη, Ευθυμία Γ. | ![](images/text_button.gif) |
2012 | Οι γνώσεις και οι αντιλήψεις που αποκτούν οι μαθητές για την έννοια ενέργεια κατά τη διδασκαλία των μαθημάτων χημείας, φυσικής και βιολογίας | Μπουλουξή, Αριστέα Ε. | ![](images/text_button.gif) |
1992 | ΟΙ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ. ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ-ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | Αβεντισιάν-Παγοροπούλου, Άννα Α. | ![](images/text_button.gif) |
2011 | Ο ιδεολογικός χαρακτήρας των γλωσσικών μαθημάτων του ελληνικού δημοτικού σχολείου και η αναθεώρηση του κατά τη μεταπολιτευτική περίοδο | Ίκκου, Χρυσάνθη Θ. | ![](images/text_button.gif) |
2023 | Οι διαδραστικές εκθέσεις του φεστιβάλ επιστήμης ως μη τυπικό εκπαιδευτικό περιβάλλον: διερεύνηση των επιστημολογικών, παιδαγωγικών και επικοινωνιακών αντιλήψεων των σχεδιαστών δραστηριοτήτων | Παππά, Ελπινίκη Ν. | ![](images/text_button.gif) |
2011 | Οι διαπροσωπικές σχέσεις διευθυντών σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών: συμβολή στην αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής μονάδας | Κούλα, Βασιλική Ε. | ![](images/text_button.gif) |
2015 | Οι διαπροσωπικές σχέσεις των ατόμων με νοητική αναπηρία ως διάσταση της ποιότητας ζωής: μελέτη των απόψεων των γονέων και των ατόμων με νοητική αναπηρία | Παυλίδου, Ελισάβετ Γ. | ![](images/text_button.gif) |
2021 | Οι διαταραχές αυτιστικού φάσματος ως παράγοντας διαμόρφωσης του οικογενειακού συστήματος: η περίπτωση των αδερφών ατόμων με διαταραχές αυτιστικού φάσματος | Κουκουρίκη, Ευαγγελία Κ. | ![](images/text_button.gif) |
2017 | Οι διδακτικές αναλογίες και η συμβολή τους στην κατανόηση βασικών εννοιών της χημείας | Θεοδοσίου, Μαριάννα Γ. | ![](images/text_button.gif) |
1997 | ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΑΡΧΙΕΣ ΚΟΖΑΝΗΣ, ΣΙΣΑΝΙΟΥ, ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΓΛΕΝΩΝ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ 19ΟΥ Κ... | Ηλιάδου-Τάχου, Σοφία | ![](images/text_button.gif) |